Page 70 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 70

них). Так дитину вчать розуміти зміст розкладу, привчають послідовно
виконувати певні завдання. Форматом розкладу може бути альбом або папка з
файлами, де розміщено у певній послідовності малюнки, фотографії, піктограми
або надписи.

      Візуалізовані правила. Зокрема, правила, що пов’язані з вимогами до учня в
закладі освіти. Одні з перших правил, яким треба навчити дитину, – «Стоп»,
«Спочатку – потім», «Твоя черга – моя черга». При цьому слід враховувати:
- правил має бути не більше п’яти водночас. - Вони мають бути конкретними,
простими, однозначними;

      - правила мають бути привабливими (можливо, з гумором, у вигляді віршу
тощо;

      - правила мають бути змінними, враховувати актуальність розвитку
конкретних учнів та усього класного колективу.
Надання консультацій і зразків виконання будь-яких завдань, які дитина вважає
занадто важкими для себе.

Поступове збільшення кількості завдань, які потрібно виконати.

Використання  візуальних  засобів,  презентацій                предметів.

Сприяння соціальному розвитку і розвитку мовлення.

      Рекомендації щодо умов організації
дистанційного навчання дітей із затримкою психічного розвитку

      Затримка психічного розвитку характеризується як межовий стан між
нормою та порушенням розвитку дитини, якому властиві негрубі недоліки
інтелектуальної та емоційно-вольової сфери, що виявляються у зниженні
навчально-пізнавальної діяльності та соціальної адаптації в цілому. Такий стан
визначається як порушення темпу психічного розвитку, коли окремі психічні
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75