Page 66 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 66
необхідно для правильного виконання завдання):
передбачити необхідні «опори» ( картинки, додатковий друкований матеріал,
алгоритм виконання завдань, ( прямі, опосередковані, навідні запитання);
- скорочувати текст для читання; використовувати простіший або
альтернативний текст, адаптовані навчальні тексти надруковані великим
шрифтом;
навчальні завдання мають бути короткими, зрозумілими за змістом.
Рекомендації щодо умов організації
дистанційного навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
Під час організації навчальної діяльності дітей з порушеннями опорно-рухового
апарату важливого значення має створення таких умов, які б дали змогу
опановувати знання з опорою на збережені функції організму дитини.
модифікація змісту навчальних завдань до особливих освітніх потреб дитини,
що полягає у зменшенні обсягу та спрощенні характеру матеріалу, спрощенні
складного матеріалу;
- використання наочності у процесі навчання. Наочність має бути
конкретною, без абстрактних зображень і деталей, що відволікають від
сприймання об’єктів;
- повторюваність у навчанні. Доцільно використовувати варіативність
засобів та методів повторення для запам’ятовування матеріалу;
позитивне оцінювання навіть найменших успіхів дитини;
чіткий виклад та уточнення навчального завдання, використовувати розвиваючі
ігри тощо;
- заохочення дитини до опису, уточнення виконання нового завдання;
вибору (з боку батьків та дитини) і рекомендації (з боку педагогів)
найзручнішого засобу для фіксації навчальної інформації (наприклад, аркуші у
клітинку краще використати навіть на уроках української мови);