Page 66 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 66

необхідно для правильного виконання завдання):

передбачити необхідні «опори» ( картинки, додатковий друкований матеріал,

алгоритм виконання завдань, ( прямі, опосередковані, навідні запитання);

- скорочувати текст для читання; використовувати простіший або

альтернативний текст, адаптовані навчальні тексти надруковані великим

шрифтом;

навчальні завдання мають бути короткими, зрозумілими за змістом.

Рекомендації          щодо  умов                                  організації

дистанційного навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату

Під час організації навчальної діяльності дітей з порушеннями опорно-рухового

апарату важливого значення має створення таких умов, які б дали змогу

опановувати знання з опорою на збережені функції організму дитини.

модифікація змісту навчальних завдань до особливих освітніх потреб дитини,

що полягає у зменшенні обсягу та спрощенні характеру матеріалу, спрощенні

складного матеріалу;

- використання наочності у процесі навчання. Наочність має бути

конкретною, без абстрактних зображень і деталей, що відволікають від

сприймання об’єктів;

- повторюваність у навчанні. Доцільно використовувати варіативність

засобів та методів повторення для запам’ятовування матеріалу;

позитивне оцінювання навіть найменших успіхів дитини;

чіткий виклад та уточнення навчального завдання, використовувати розвиваючі

ігри тощо;

- заохочення дитини до опису, уточнення виконання нового завдання;

вибору (з боку батьків та дитини) і рекомендації (з боку педагогів)

найзручнішого засобу для фіксації навчальної інформації (наприклад, аркуші у

клітинку краще використати навіть на уроках української мови);
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71