Page 62 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 62

посиланням https://www.facebook.com/groups/467240564019004/ . Матеріал
викладається в яскравій формі, що позитивно впливає на мотивацію навчання;
разом із навчально-пізнавальними готуються завдання практичного
спрямування та завдання на перевірку знань;

      - не залишаються без уваги вчителя й здоров'язбережувальні вправи, які
рекомендується виконувати учню під час роботи вдома над темою уроку;
учень виконує завдання у зручний для нього час. Він самостійно працює над
теоретичними питаннями та практичними завданнями, питаннями на рефлексію.
Має можливість перевірити отримані знання через систему тестових завдань,
оцінити свою роботу з теми уроку та радіти успіху відкриття нового;
учитель слідкує за виконанням завдань учнем, вносить корективи, надає
консультації, знаходить нові форми дистанційного викладу навчального
матеріалу;

      - учитель повинен швидко відповідати на листи та повідомлення про
виконання учнем завдань; хвалити за оперативність своїх учнів; встановлювати
графік спілкування в режимі on-lіne і чітко його дотримуватися; створювати
атмосферу психологічного комфорту, сприятливий настрій, емоційне
піднесення.

      Рекомендації щодо умов організації
дистанційного навчання дітей з порушеннями зору:

      - адаптація змісту навчання в залежності від способу сприймання
(збільшення шрифту та контрастності, схематизація зображень, використання
шрифту Брайля, освітлення тощо);

      - зменшення часу зорового навантаження, заміна візуальної інформації
тактильною та аудіоінформацією;
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67