Page 58 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 58

При організації роботи для дітей з розладами аутистичного спектру
   під час карантину можна скористатися такими прийомами:

• збереження постійності в організації простору, що допоможе уникнути
   поведінкових проблем;

• створення комфортного психологічного клімату під час занять вдома. Дитина
   повинна бачити, що заняття проходитимуть в безпечній психологічній
   атмосфері і звичний ритм не буде порушено;

• використання символів для розвитку уміння орієнтуватися самостійно в діях.
   В якості символів можуть бути використані малюнки, картки, фотографії
   тощо;

• не допускати сенсорного перевантаження – це може призвести до зривів;

• зняття статичного напруження через фізичні вправи і зміну видів діяльності.
           Для дітей із дитячим церебральним паралічем необхідний розвиток

   дрібної моторики рук, координації рухів обох рук, сили м’язів (з
   використанням еспандера, силоміра, розривання паперу, розминання
   пластиліну, глини тощо) в поєднанні з оздоровленням і лікуванням.

            Запропонуйте батькам збирати продукти дитячої діяльності: фото,
   відео матеріали (якщо у батьків є відповідні ресурси), або певна папка, яку
   дитина може оформити за своїм бажанням, і в якій будуть зберігатися
   домашні завдання.

           Наприкінці тижня обов’язково підводьте підсумки. Це дасть вам змогу
   оцінити виконання завдань, простежити динаміку розвитку, вірно спланувати
   подальшу роботу.

                    Корисні посилання

      Добірка інтернет-ресурсів, що можуть стати у нагоді батькам та
педагогам при організації роботи з дітьми з комплексними порушеннями

                              розвитку в період карантину:

 https://mon.gov.ua/ua/news/startuye-osvitnij-onlajn-kurs-dlya-vchiteliv-

pochatkovih-inklyuzivnih-klasiv Освітній онлайн-курс для вчителів початкових

інклюзивних класів

 https://www.youtube.com/watch?v=bZfnmOEQ2dw Успішна освіта для дітей з

розладами аутистичного спектра. Онлайн-курс для вчителів

 https://www.youtube.com/watch?v=hrx7gGhD9v8 Компетентності вчителя для
   реалізації інклюзивного навчання. Онлайн-курс для вчителів

 https://inkluzia.com.ua/censorni-igri-dlya-korektsiynoyi-roboti-z-ditinou-autistom./

   Створюємо інклюзивний простір. Консолідоване постачання.                 Готові
   рішення для НУШ, НОП та ІРЦ
 https://learningapps.org/?fbclid=IwAR2EP0LaawnPkfBijtgz-

Kg8U3Xwd6TzxwWBCBgYjbe7V2aNOr7Y-l8xMoI Підтримка навчання та
прцесу викладання за допомогою інтерактивних модулів
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63