Page 54 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 54
мірі, і, які призводять до значних відхилень у розвитку дитини: слабкозорі
глухі діти з інтелектуальними порушеннями. До множинних порушень
можна також віднести і поєднання в однієї дитини цілого ряду невеликих
порушень, які мають негативний кумулятивний ефект, наприклад, при
поєднанні невеликих порушень моторики, зору і слуху в дитини може бути
виражене недорозвинення мовлення.
Таким чином, до дітей із складними порушеннями можна віднести
дітей, у яких спостерігаються порушення розвитку сенсорних і моторних
функцій в поєднанні з інтелектуальними порушеннями.
У період карантину всі діти знаходяться на дистанційній формі
навчання адже, попри все – потрібно продовжувати процес здобуття знань і
загальний розвиток дітей.
Під час карантину звільнився час для родини та додаткова можливість
використати цей час з користю!
Шановні батьки! Ваші діти будуть раді та вдячні батьківській увазі та
цікавому проведенню часу.
Рекомендації батькам дітей з особливими потребами у період карантину
Під час карантину, організовуючи вільний час та навчання дитини з
комплексними порушеннями розвитку варто враховувати наступне:
Потрібно враховувати, що зміни в організації життя дитини
потребують адаптаційного періоду, який може тривати від декількох тижнів
до місяця. Для дітей з особливими освітніми потребами ця адаптація
проходить іще складніше. Тому треба розуміти складність ситуації і бути
терплячими та обережними до своїх дітей і розуміти, що карантин – це не
канікули.
Дотримання режиму дня ( чергування інтелектуального навантаження з
фізичним): прийом їжі, заняття, ігри, прогулянки, відхід до сну - повинні
відбуватися в один і той же час. Розподіляйте навантаження. Не виконуйте
все одразу. Інтелектуальні завдання виконуйте у І половині дня, фізичні – у ІІ
половині дня.
Вдома слід створити для дитини спокійну обстановку. У кімнаті має
бути мінімальна кількість предметів, які можуть відволікати, розсіювати
увагу.
Створіть необхідні умови для роботи. У дитини повинен бути свій
куточок, під час занять на столі не повинно бути нічого, що б відволікало
увагу. Над столом не повинно бути ніяких плакатів і фотографій.
Встановити (налагодити) та підтримувати дистанційний зв'язок із
спеціалістами та слідувати їх рекомендаціям, як займатися з дитиною вдома.
Старанно, своєчасно виконувати побажання, рекомендації і завдання
педагогів. Не нехтувати порадами педагогів щодо необхідності вчасного
консультування та лікування у лікарів-фахівців.