Page 51 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 51

вдосконалюйте їх. Перший раз не вийшло - то вийде в 101-ий раз. Головне -
не зупинятися!

   - Кращий модератор - інший вчитель.

Модерувати весь навчальний процес має один вчитель, а інший проводить
заняття і спілкується з підлітками. Вчитель, який модерує - має організувати
відеоконференцію, допомогти батькам та підліткам підключитися, слідкувати
за часом, допомагати батькам з поточними питаннями в індивідуальній
переписці. Цю функцію може виконувати асистент учителя.

   - Модераторе, вимкни мікрофони всім учням, окрім ведучого.

Ведучий проводить заняття, розкриває тему та показує презентацію. Щоб
його всі почули, необхідно в інших вимкнути мікрофони. Тоді підлітки не
будуть перевантажувати свою сенсорну систему та будуть уважніше слухати
один одного.

   - Запитуючи учня, називайте його ім’я.

Не потрібно запитувати: “А хто мені скаже?”. Питайте у конкретного учня
конкретне питання. Через шум підлітки починають відволікатися.

   - Розробіть правила для батьків.

У батьків повинні бути правила, які треба проговорити перед заняттям.
Наприклад, робити не замість дитини, а разом із нею. Більшість батьків
хочуть швидко виконати завдання за підлітка. Або відповідають на питання
за нього.

   - Зробіть картки кожному учню.

Попросіть батьків зробити картки для підлітків: ТАК, НІ, ПРИВІТ, ПОКА.
Питання будуються так, щоб відповіддю було «так» чи «ні». Це можна
використовувати для підлітків, які не розмовляють, але можуть
спілкуватися за допомогою карток. Ще можна запропонувати батькам
зробити 2 браслети (один зелений - ТАК, інший червоний - НІ). Якщо
підліток погоджується з чимось, то піднімає руку, де зелений браслет, якщо
ні, то червоний. Якщо підліток рухає тільки ногами, то такі браслети можна
зробити для ніг.

   - Використовуйте жести.

Навчіть підлітків робити лайк чи дизлайк, кивати головою або махати справа-
наліво. Такі жести допоможуть зекономити час та зрозуміти, що хотів
сказати підліток.
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56