Page 61 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 61

Методичні рекомендації для педагогічних працівників
   щодо організації навчання учнів з особливими освітніми потребами на

                                        період карантину

      Дистанційне навчання дає великий простір для творчості вчителя. Активна
робота з електронними засобами інформації дозволяє вчителеві крокувати в
ногу з часом, удосконалювати свою педагогічну майстерність.

      Створення електронних ресурсів, програмного матеріалу для проведення
занять за технологією дистанційного навчання позитивно впливає на процес
навчання дітей з особливими освітніми потребами. З метою неперервності
освітнього процесу рекомендуємо організувати дистанційне навчання учнів з
особливими освітніми потребами.

      Рекомендації щодо здійснення дистанційного процесу навчання учнів з
особливими освітніми потребами на період карантину:
- підготовлений вчителем навчальний матеріал розміщується в мережі Інтернет,
попередньо домовившись з учнями та їх батьками про місце їх розташування
(найзручніше використовувати хмарні технології – розмістити завдання на
Google Диску та відкривши доступ до конкретних завдань для конкретної
дитини);

      -виклад матеріалу здійснюється відповідно до державного стандарту,
освітнього рівня здобувачів освіти, а також враховуючи індивідуальні
особливості, можливості та потреби учня;
на початку запропонованого матеріалу вчитель зазначає мету заняття, очікувані
результати;

      -при підборі навчального матеріалу використовуються веб-ресурси,
відеоролики, мультимедіа, онлайн-тестування, анімація, власні авторські
матеріали тощо. Рекомендуємо скористатися матеріалами, розміщеними на
сторінці Херсонського обласного Ресурсного центру підтримки інклюзивної
освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» за
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66