Page 61 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 61
Методичні рекомендації для педагогічних працівників
щодо організації навчання учнів з особливими освітніми потребами на
період карантину
Дистанційне навчання дає великий простір для творчості вчителя. Активна
робота з електронними засобами інформації дозволяє вчителеві крокувати в
ногу з часом, удосконалювати свою педагогічну майстерність.
Створення електронних ресурсів, програмного матеріалу для проведення
занять за технологією дистанційного навчання позитивно впливає на процес
навчання дітей з особливими освітніми потребами. З метою неперервності
освітнього процесу рекомендуємо організувати дистанційне навчання учнів з
особливими освітніми потребами.
Рекомендації щодо здійснення дистанційного процесу навчання учнів з
особливими освітніми потребами на період карантину:
- підготовлений вчителем навчальний матеріал розміщується в мережі Інтернет,
попередньо домовившись з учнями та їх батьками про місце їх розташування
(найзручніше використовувати хмарні технології – розмістити завдання на
Google Диску та відкривши доступ до конкретних завдань для конкретної
дитини);
-виклад матеріалу здійснюється відповідно до державного стандарту,
освітнього рівня здобувачів освіти, а також враховуючи індивідуальні
особливості, можливості та потреби учня;
на початку запропонованого матеріалу вчитель зазначає мету заняття, очікувані
результати;
-при підборі навчального матеріалу використовуються веб-ресурси,
відеоролики, мультимедіа, онлайн-тестування, анімація, власні авторські
матеріали тощо. Рекомендуємо скористатися матеріалами, розміщеними на
сторінці Херсонського обласного Ресурсного центру підтримки інклюзивної
освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» за