Page 42 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 42

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

педагогічних, керівних кадрів галузі освіти, трансформування наукових ідей у практи-
ку діяльності педагогічних і керівних кадрів закладів освіти.

        Приділялося багато уваги проведенню всеукраїнських та обласних конкурсів як
важливого засобу стимулювання професійного розвитку педагогів:

        Всеукраїнський конкурс «Учитель року−2010» (математика, хімія, трудове

навчання, правознавство, географія).

        Всеукраїнсьий конкурс на кращий інноваційний урок фізичної культури та

урок фізичної культури з елементами футболу.

        Всеукраїнський конкурс позашкільних закладів у номінації «Заступник

        директора».

        обласний конкурс «Школа Херсонщини – 2010».

        Інститут багато уваги приділяв роботі з обдарованою молоддю: всеукраїнські
олімпіади з базових дисциплін, відкриті Інтернет олімпіади, міжнародні конкурси
з українознавства, Міжнародний конкурс з української мови ім. П. Яцика, Всеукра-
їнський конкурс учнівської творчості, конкурсі учнівських дослідницьких робіт МАН.

        Також учні брали участь у всеукраїнських турнірах з математики, економіки,
фізики, математичному бої ім. академіка НАНУ І. І. Ляшка, де посіли призові місця.

        У 2010 році науково-методичною лабораторією зовнішнього оцінювання та
моніторингу якості освіти за сприяння Міністерства освіти і науки України здійснено
10 моніторингових досліджень з різних тем та питань методом анкетування адміні-
страцій, учителів, учнів і батьків за поданими зразками. Узагальнені матеріали моні-
торингів надіслані до Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.

        Педагогічні працівники інституту постійно проводили моніторинг результатив-
ності курсової та семінарської підготовки, рівня навчання та виховання. За рік було
здійснено 280 виїздів, з них 96 – у райони і міста області.

        За рік було вивчено перспективний педагогічний досвід 27 кращих педагогів
області. Результати їхньої роботи узагальнено в брошурах та на електронних носіях.

        Важливим засобом популяризації наукових знань стали телепрограми на
місцевому телебаченні, де за сприяння інституту щомісяця виходили «Літературна
скарбниця Таврійського краю» та літературна телевітальня «Таврійські самоцвіти».

        Традиційно активною була цього року й міжнародна діяльність інституту.
Зокрема, науково-педагогічні та педагогічні працівники закладу постійно брали
участь у міжнародних програмах та науково-педагогічних проектах: «Рівний доступ
до якості освіти», «Використання інноваційних освітніх технологій для підготовки
педагогів-дошкільників», «Покращення якості освіти дітей молодшого шкільного віку»,
«Розвиток громадсько-активних шкіл України», «Інклюзивне навчання» та інші
(усього 15).

        Підтримувалися тісні зв’язки з Корпусом Миру США, Британською радою, Гете-
інститутом, Французьким альянсом, загальноосвітніми навчальними закладами міста
Москви, Опольським університетом (Польща). Тільки у 2010 році працівники інституту
пройшли стажування у Бельгії, Ізраїлі, Франції, Вірменії, Грузії, Молдові, Росії.

        Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України та обласного управ-
ління освіти і науки в інституті в травні 2010 року було відкрито новий підрозділ –
науково-методичний відділ розвитку дитини (завідувач – М. С. Дмитренко). Діяльність
відділу спрямовано на виконання основних нормативно-законодавчих документів
у галузі освіти, пропагування нових педагогічних технологій, організацію науково-
методичної, дослідницької роботи, удосконалення загальнопедагогічної та методич-
ної підготовки педагогічних працівників шкіл-інтернатів, учителів-дефектологів, прак-
тичних психологів та соціальних педагогів.

     40
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47