Page 38 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 38

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

ни та ІТ-спеціалістів ТОВ «Школа зовнішнього тестування» при підтримці Благодійної
організації Інвестиційний фонд «Інтершкола» було видано «Електронний педагогіч-
ний програмний засіб ІнтерТест. Системна підготовка до ЗНО» за редакцією
А. М. Зубка, що успішно пройшов апробацію в загальноосвітніх навчальних закладах
Херсонської області.

        Одним із важливих аспектів перебудови навчального процесу є впровадження
європейської кредитно-трансферної системи. Здійснення цього завдання
передбачало перехід на модульно-кредитну систему організації навчального
процесу. Із травня 2008 року інститут став учасником проекту Світового банку щодо
запровадження кредитно-модульної системи навчання в післядипломній освіті. Для
цього було проведено низку практичних семінарів, анкетування слухачів курсів,
працівників інституту, підготовлено інформаційні пакети з кожного напряму
(спеціальності), розроблено спецкурси.

        У квітні 2008 року область успішно звітувала про свою роботу за програмою
«Intel®. Навчання для майбутнього» на Міжнародному форумі «Нові горизонти
інформаційних технологій» у м. Києві. 14 кращих регіональних тренерів інституту
було нагороджено Грамотами Міністерства освіти і науки України та Інституту
інноваційних технологій змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

        У травні 2008 року на базі науково-методичної лабораторії інтернатних закла-
дів було створено науково-методичну лабораторію корекційної педагогіки і психології
(завідувач – М. С. Дмитренко). Серед основних завдань лабораторії – вивчення
й узагальнення міжнародного та вітчизняного досвіду роботи з дітьми з особливими
потребами; створення моделі забезпечення рівного доступу до якісної освіти, соціалі-
зації дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку; інформаційне
та науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби. У лабораторії
функціонує консультаційний пункт з надання адресної методичної допомоги педаго-
гам, практичним психологам і соціальним педагогам навчальних закладів, районних
(міських) методичних кабінетів з питань опанування педагогічними працівниками
сучасних методів і прийомів інтегрованого навчання та виховання дітей.

        У цей період інститут розширив напрями координації діяльності районних
(міських) методичних кабінетів області (РМК), керуючись новим Положенням «Про
районний (міський) методичний кабінет (центр)», яке набуло чинності 2008 року.
Метою діяльності РМК стало науково-методичне забезпечення системи загальної
середньої та дошкільної освіти, організація пошуково-методичної роботи, підвищення
кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників загальноосвітніх, дошкіль-
них і позашкільних навчальних закладів і розвиток їхньої творчої ініціативи
в міжкурсовий період.

        З цього часу для завідувачів РМК постійно діє семінар із теми «Науково-
методичні шляхи підвищення якості й ефективності фахової майстерності та
компетентності керівників освітніх закладів».

        На виконання Державної цільової соціальної програми «Школа майбутнього»
на 2007–2008 роки з метою створення та випробування інноваційної моделі на-
вчального закладу «Школа майбутнього» у 2008 році Любимівським навчально-
виховним комплексам І–ІІІ ступенів № 1 та № 2 Каховського району було надано
статус експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів всеукраїнського
рівня.

        У червні 2008 року на базі інституту та загальноосвітніх навчальних закладів
Скадовського району було проведено виїзне засідання кафедри менеджменту,
маркетингу та права Університету менеджменту освіти АПН України з теми «Управ-

     36
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43