Напрями діяльності відділу:
- координація зусиль науково-педагогічних, педагогічних працівників з питань розробки, апробації і впровадження інноваційних педагогічних та управлінських технологій, спрямованих на оновлення теорії та практики освіти в регіоні;
- підвищення рівня професійної компетентності керівників шкіл, педагогів, методистів через систему курсової перепідготовки;
- забезпечення випереджувального характеру підвищення кваліфікації відповідно до потреб реформування системи освіти;
- розробка та експериментальна апробація постійної взаємодії керівних кадрів та педагогічних працівників, що ґрунтується на усвідомленні значущості процесу самостійного й цілеспрямованого здобуття педагогічної та управлінської інформації.
- координація наукової та методичної допомоги в організації дослідно-експериментальної роботи (розробка науково-методичного супроводу, наукове спрямування діяльності адміністрації школи і педагогічного колективу, консультації та спільне планування заходів щодо впровадження експериментальних матеріалів із зазначеної проблеми);
- здійснення організаційно-методичного супроводу дослідно-експериментальної роботи навчальних закладів та установ освіти;
- поширення результатів експериментальної роботи шляхом участі у обласних та всеукраїнських виставках, фестивалях, презентаціях, конференціях, педагогічних читаннях (участь у Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій, розміщення інформації про інноваційні освітні проекти на електронних освітніх ресурсах НАПН України, а саме на сайті Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України);
- здійснення організаційно-методичного супроводу всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін (ІІ, ІІІ, ІV етапів);
- здійснення організаційно-методичного супроводу ІІ та ІІІ турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року»;
- формулювання вимог до системи забезпечення якості освіти в академії;
- перспективне та поточне планування заходів, спрямованих на впровадження та розвиток внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
- координація роботи структурних підрозділів академії щодо забезпечення якості освіти;
- розроблення системи індикаторів, що характеризують стан якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в академії;
- регулярний моніторинг освітніх програм з метою забезпечення належного рівня освітніх послуг та створення сприятливого й ефективного навчального середовища;
- моніторинг якості освітньої діяльності;
- формування процесів збору та аналізу інформації про освітні програми й інші види діяльності як частини системи внутрішнього забезпечення якості освіти;
- ефективне використання сайту КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» для оперативного надання публічної інформації суспільству за видами діяльності, зокрема, в сфері забезпечення якості освіти.
Лабораторії:
Лабораторія управління розвитком регіональної освіти
Лабораторія забезпечення якості освіти
Лабораторія інноваційної діяльності та роботи з обдарованою молоддю