Метою діяльності лабораторії забезпечення якості освіти (далі — Лабораторія) є дієвість системи забезпечення якості освіти, що вибудовується на принципах:1.1 відповідності європейським і національним стандартам якості вищої освіти;1.2 системного підходу, який передбачає управління якістю на всіх стадіях освітнього процесу;1.3 об’єктивності та незалежності висновків та рекомендацій щодо функціонування системи внутрішнього забезпечення якості освіти та її вдосконалення;
1.4 здійснення контролю, моніторингу якості освіти;
1.5 залучення студентів, роботодавців та інших зацікавлених сторін до процесу забезпечення якості;
1.6 відкритості інформації на всіх етапах забезпечення якості.
- Забезпечення якості вищої та післядипломної освіти передбачає здійснення лабораторією таких завдань:
2.1 здійснення організації дотримання та удосконалення якості підвищення кваліфікації слухачів, професійної підготовки здобувачів через моніторинг та періодичний перегляд освітніх програм;
2.2 аналіз ефективності процедур оцінювання поточних, проміжних і завершальних результатів навчання здобувачів вищої освіти;
2.3 контроль рівня організації освітнього процесу;
2.4 забезпечення публічності інформації про освітні програми, ступені вищої освіти та кваліфікації;
2.5 вивчення ставлення основних референтних груп (слухачів, здобувачів вищої освіти, викладачів, стейкхолдерів) стосовно реального стану та перспектив підвищення якості освіти в КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»;
2.6 щорічне оцінювання здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних та педагогічних працівників, оприлюднення результатів на офіційному веб-сайті академії та інформаційних стендах;
2.7 вивчення міжнародного досвіду забезпечення якості освіти на національному та внутрішньоакадемічному рівнях;
2.8 участь академії в міжнародних, національних та регіональних моніторингових дослідженнях якості освіти.
Функції:
Основними функціями лабораторії є:
1.Аналіз нормативно-правових документів академії щодо забезпечення якості курсової підготовки та вищої освіти, розробка пропозицій з її вдосконалення.
- Формулювання вимог до системи забезпечення якості освіти в академії.
- Перспективне та поточне планування заходів, спрямованих на впровадження та розвиток внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
- Координація роботи структурних підрозділів академії щодо забезпечення якості освіти.
- Розроблення системи індикаторів, що характеризують стан якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в академії.
- Регулярний моніторинг освітніх програм з метою забезпечення належного рівня освітніх послуг та створення сприятливого й ефективного навчального середовища.
- Моніторинг якості освітньої діяльності.
- Оцінювання науково-педагогічних працівників за їх професійною діяльністю
- Моніторинг задоволеності здобувачів вищої освіти, слухачів якістю надання освітніх послуг (якість освітніх програм, організація освітнього процесу, кадрове та матеріальне забезпечення тощо).
- Оцінювання рівня забезпечення ресурсами освітнього процесу та підтримки здобувачів вищої освіти, слухачів.
- Формування процесів збору та аналізу інформації про освітні програми й інші види діяльності як частини системи внутрішнього забезпечення якості освіти.
- Ефективне використання сайту КВНЗ«Херсонська академія неперервної освіти» для оперативного надання публічної інформації суспільству за видами діяльності, зокрема, в сфері забезпечення якості освіти.
- Вивчення, узагальнення та розповсюдження досвіду кафедр академії й інших закладів вищої освіти з питань організації та забезпечення якості вищої та післядипломної освіти.
- Організація науково-методичних семінарів і конференцій з питань забезпечення якості вищої та післядипломної освіти.
Кадровий склад лабораторії
Завідувач лабораторії | |
Методист лабораторії |