12 червня 2025 року на засіданні вченої ради Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради було розглянуто питання «Про хід експериментальної роботи у Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №39 «Школа-родина» Херсонської міської ради з теми «Формування громадянських компетентностей здобувачів освіти на засадах педагогіки партнерства»

12 червня 2025 року на засіданні вченої ради Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради було розглянуто питання «Про хід експериментальної роботи у Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №39 «Школа-родина» Херсонської міської ради з теми «Формування громадянських компетентностей здобувачів освіти на засадах педагогіки партнерства».

Громадянські компетентності ефективно розвиваються через активну, спільну діяльність і взаємодію всіх учасників освітнього процесу, побудовану на довірі, повазі та рівноправності. Це не просто освітня стратегія, а цілісна філософія виховання активного і відповідального громадянина, що засвідчила доповідь директора школи Ольги Маренчук.

Окрім цього на розгляд вченої ради було винесено питання «Про роботу видавничого відділу КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» за 2022-2024 роки», яке до відома присутніх донесла завідувачка кафедри педагогіки й менеджменту освіти Олена Кохановська. Попри труднощі воєнних років, видавничий відділ академії продовжив роботу, здійснюючи адаптацію до нових реалій, підтримуючи наявні проєкти, впроваджуючи цифрові формати видань, а також зберігаючи фаховий рівень редакторської та поліграфічної діяльності.

Рішенням вченої ради затверджено результати підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників академії.

Вчена рада рекомендувала до друку збірник наукових праць «Педагогічний альманах» (випуск 59).

Категорія: Новини
Оберіть мову