Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 13 листопада 2024 року в онлайн форматі відбувся майстер-клас для вчителів початкових класів із теми «Цифрова компетентність сучасного вчителя Нової української школи. Дошка Gynzy для вчителів: прості кроки до інтерактивного уроку» за участі Юлії Володимирівни Спірідонової, вчительки-методистки, спеціалістки вищої кваліфікаційної категорії, вчительки початкових класів опорного закладу «Чаплинський ліцей» Чаплинської селищної ради Херсонської області, учасниці Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017». Захід зібрав 98 зацікавлених педагогів Херсонщини.
У своєму виступі Юлія Володимирівна зазначила, що дошка Gynzy є відмінним засобом для проведення інтерактивних уроків у початковій школі. Вона пояснила, як за допомогою простих інструментів і функцій Gynzy можна урізноманітнити освітній процес, залучити учнів до активної взаємодії та зробити уроки більш цікавими та продуктивними.
Учителька зупинилася на основних функціях дошки, таких як створення інтерактивних завдань, вікторин, ігор, додавання мультимедійного контенту та можливості миттєвого зворотного зв’язку. Вона також поділилася прикладами ефективного використання дошки для розвитку навичок читання, математики та логічного мислення в дітей.
Юлія Володимирівна наголосила, що Gynzy є дуже зручним інструментом для вчителів, оскільки не потребує особливих технічних знань, а його інтуїтивний інтерфейс дає можливість легко адаптувати дошку під різні навчальні потреби та вікові категорії учнів. Вона також зазначила, що платформа підтримує командну роботу, учні можуть працювати разом у групах, обмінюватися ідеями та спільно розв’язувати завдання.
На завершення свого виступу, Юлія Володимирівна відповіла на запитання присутніх. Учасники майстер-класу висловили вдячність працівникам навчально-методичної лабораторії початкової освіти академії за організацію важливої та корисної зустрічі, а Юлії Володимирівні – за цікаву, змістовну, доступно подану інформацію, а також за можливість отримати новий досвід у дистанційному навчанні учнів.