Під час триденного науково-методичного семінару «Використання медіатекстів на уроках української мови і літератури», що відбувся 27-29 березня 2024 року, учителі-практики обговорили з науковцями КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» актуальність упровадження медіаосвіти, розкрили особливості й шляхи інтеграції інфомедійної грамотності в навчальні матеріали з української мови та літератури

Під час триденного науково-методичного семінару «Використання медіатекстів  на уроках української мови і літератури», що відбувся 27-29 березня 2024 року, учителі-практики обговорили з науковцями КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» актуальність упровадження медіаосвіти, розкрили особливості й шляхи інтеграції  інфомедійної грамотності в навчальні матеріали з української мови та літератури. Наголошено, що для грамотного впровадження медіаосвіти в сучасний  освітній процес варто використовувати базові стратегії критичного мислення.

Спікери заходу Василь Шуляр, Людмила Марецька, Ганна Чух, Ірина Ковач запропонували низку вправ, які допомагають формувати медіакомпетентність на заняттях з української мови та літератури: вони мають не лише формувати вміння працювати з інформацією, а й сприяти глибшому та ширшому розумінню текстів різних стилів, зокрема художнього та публіцистичного, а також літературного явища чи постаті митця, творчість якого вивчають у школі.

Учителі-філологи вчилися  визначати маніпуляції та фейки, розрізняти факти та судження, аналізувати тексти для виявлення прихованого смислу, критично ставитися до вже висловленої думки, порівнювати протилежні відгуки на той самий твір, шукати мотивацію кожного з авторів.

Категорія: Новини
Оберіть мову