13 березня 2024 року відбувся обласний науково-практичний семінар «Розвиток наскрізних умінь учнів у процесі вивчення географії»

Чи можуть наскрізні вміння стати тими освітніми практиками, які допоможуть компенсувати освітні втрати, убезпечити дитину від навчальних розривів? Яку методику обрати вчителю географії для розвитку наскрізних умінь учнів/учениць? Якими новими уміннями має опанувати сам учитель, реалізуючи вимоги Державного стандарту базової середньої освіти?

Про це йшла мова на обласному науково-практичному семінарі «Розвиток наскрізних умінь учнів у процесі вивчення географії», який відбувся 13 березня 2024 року.

Зоя Філончук, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри теорії і методики викладання навчальних дисциплін Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради, представила характеристики наскрізних умінь; розкрила потенційні можливості географії у формуванні наскрізних умінь, притаманних усім ключовим компетентностям Нової української школи.

Лариса Біла, викладачка кафедри педагогіки й менеджменту освіти академії, висвітлила тему «Міжнародне дослідження якості освіти PISA: основні результати», в якій більш докладно зупинилася на результатах дослідження з природничо-наукової грамотності; навела приклади відповідних завдань.

Учасниками обласного науково-практичного семінару стали 56 учителів географії Херсонської області.

Категорія: Новини
Оберіть мову