Чи можуть наскрізні вміння стати тими освітніми практиками, які допоможуть компенсувати освітні втрати, убезпечити дитину від навчальних розривів? Яку методику обрати вчителю географії для розвитку наскрізних умінь учнів/учениць? Якими новими уміннями має опанувати сам учитель, реалізуючи вимоги Державного стандарту базової середньої освіти?
Про це йшла мова на обласному науково-практичному семінарі «Розвиток наскрізних умінь учнів у процесі вивчення географії», який відбувся 13 березня 2024 року.
Зоя Філончук, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри теорії і методики викладання навчальних дисциплін Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради, представила характеристики наскрізних умінь; розкрила потенційні можливості географії у формуванні наскрізних умінь, притаманних усім ключовим компетентностям Нової української школи.
Лариса Біла, викладачка кафедри педагогіки й менеджменту освіти академії, висвітлила тему «Міжнародне дослідження якості освіти PISA: основні результати», в якій більш докладно зупинилася на результатах дослідження з природничо-наукової грамотності; навела приклади відповідних завдань.
Учасниками обласного науково-практичного семінару стали 56 учителів географії Херсонської області.