Як розвивати усне й письмове мовлення учнів? Відводити для цього окремі уроки чи ні? Які тексти краще опрацьовувати з учнями?

Як розвивати усне й письмове мовлення учнів? Відводити для цього окремі уроки чи ні? Які тексти краще опрацьовувати з учнями?

Відповіді на ці та багато інших питань сьогодні, 5 березня 2024 року, мали можливість почути вчителі української мови і літератури Херсонщини під час роботи авторського семінару докторки педагогічних наук, професорки, завідувачки відділу навчання української мови і літератури Інституту педагогіки НАПН України Олени Горошкіної з теми «Формування компетентного мовця в НУШ засобами тексту».

Понад 90 учасників заходу, який було організовано КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», ознайомилися з концепцією проведення роботи з розвитку мовлення здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти авторів модельної програми з української мови Ніни Голуб і Олени Горошкіної. Учителям-словесникам цікаво було почути саме від авторів програми сучасне бачення розвитку мовлення учнів на основі медіатекстів. Учасники семінару відзначили глибину та ґрунтовність розкриття проблеми, нові підходи до організації роботи з текстами, критерії вибору текстів, цікаві та креативні завдання до текстів.

Сьогоднішній захід дав можливість учителям української мови і літератури пізнати радість відкриття нового, відчути себе справжніми «мовними гурманами».

Щиро дякуємо Олені Миколаївні за цікавий захід, за корисні поради, за багаторічну співпрацю з Херсонською академією неперервної освіти!

Категорія: Новини
Оберіть мову