31 січня та 1 лютого 2024 року в межах обласного експерименту «Формування дослідницьких умінь учнів 5-7 класів в умовах STEM-освіти» в Херсонській гімназії №1 відбувся STEM-хакатон «Розробляємо STEM-урок разом»

31 січня та 1 лютого 2024 року в межах обласного експерименту «Формування дослідницьких умінь учнів 5-7 класів в умовах STEM-освіти» в Херсонській гімназії №1 відбувся STEM-хакатон «Розробляємо STEM-урок разом», однією з ключових цілей якого було розширення можливостей та методів викладання вчителів у сфері STEM, розробка інноваційних STEM-рішень до уроків з різних предметів. У перший день хакатону секретами планування та проведення STEM-уроків поділилася керівник експерименту Олена Кохановська, а конкурсним досвідом – учитель фізики, астрономії, інформатики Комунального закладу «Високопільський опорний заклад загальної середньої освіти», двічі переможець Всеукраїнського конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок» (2018, 2020 рр.) Олександр Романов; учителька інформатики Херсонської гімназії №1 Херсонської міської ради, фіналістка Всеукраїнського конкурсу «Найкращий гендерночутливий STEM-урок 2023» Наталя Золотаревська; учителі початкової школи Херсонської гімназії №1 Херсонської міської ради, учасники Всеукраїнського конкурсу «Найкращий гендерночутливий STEM-урок 2023» Олена Зуб та Олена Шуліка.

Під час другого дня хакатону вчителі Херсонської гімназії №1 Херсонської міської ради представили власні неймовірно креативні STEM-уроки з різних предметів.

Успішно проведений хакатон став каталізатором для новаторських підходів та об’єднав учителів, створивши справжнє STEM-співтовариство.

Категорія: Новини
Оберіть мову