28 листопада 2023 року в Херсонській академії неперервної освіти розпочала роботу Всеукраїнська науково-практична конференція «Тенденції та перспективи розвитку сучасної освіти в Україні»

28 листопада 2023 року в Херсонській академії неперервної освіти розпочала роботу Всеукраїнська науково-практична конференція «Тенденції та перспективи розвитку сучасної освіти в Україні».

Співорганізатори заходу – Національна академія педагогічних наук України, УНМЦ практичної психології і соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України, Український інститут розвитку освіти, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України, інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Дніпровська академія неперервної освіти, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, український освітянський видавничий центр «Оріон», Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки, видавництво «Ранок».

Захід об’єднав 330 aктивниx ocвiтян 22 областей України – Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернігівської області – та став майданчиком для професійної дискусії та обміну професійним досвідом.

Учасників конференції привітала Жорова Ірина Ярославівна – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки й менеджменту освіти, в.о. ректора, перший проректор КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», яка акцентувала на тому, що саме сьогодні відбуваються реформаційні процеси в освітній галузі, пов’язані зі зміною форм і методів роботи педагогів усіх ланок освіти, із запровадженням змішаного / дистанційного режиму навчання, з подоланням освітніх втрат та розривів тощо. Зауважила, що сьогодні освіта не тільки не втратила свою життєстійкість, але й упевнено розвивається відповідно до викликів сьогодення.

У пленарній частині з науковими доповідями виступили: Віталій Григорович Панок – в.о. академіка-секретаря відділення психології та спеціальної педагогіки НАПН України, директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, доктор психологічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України («Окремі питання захисту психічного здоров’я учасників освітнього процесу»); Наталя Зіновіївна Софій – директорка Українського інституту розвитку освіти,  кандидатка педагогічних наук, доцента («Освіта в умовах сьогодення: виклики та перспективи»); Чеботарьова Олена Валентинівна – доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, старший науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України; Литовченко Світлана Віталіївна – доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України («Психолого-педагогічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни»); Безена Іван Михайлович – завідувач кафедри СГО Дніпровська академія неперервної освіти («Шкільна історична освіта на шляху сучасного змістового розвитку»), Коваленко Вікторія Євгенівна – кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри спеціальної педагогіки Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди («Психолого-педагогічна підтримка дітей з порушеннями мовлення в системі інклюзивного навчання»); Красуцька Ірина Володимирівна – головна редакторка УВОЦ «Оріон» («Створені з любов’ю і для дітей Перемоги: як підручники і посібники для початкової школи допомагають нам вчити і вчитися, мріяти, діяти і перемагати мріяти, діяти»); Пристінська Марина Сергіївна – нейропедагогиня, нейрофізіологічна психологиня, освітня консультантка, тренерка НУШ, єдина в Україні ліцензійована тренерка одноденного курсу «Оцінка нейромоторної готовності до навчання», енергетична кінезіологиня («Нейропедагогіка дошкільного віку»); Гезей Ольга Михайлівна – старша викладачка кафедри методики дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» («Вектори подолання освітніх втрат з математики в початкових класах»); Інна Вікторівна Кондратець – кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка («Психолого-педагогічний супровід раннього дитинства в умовах воєнного стану»).

Доповідачі представили результати наукового пошуку та поділилися професійним досвідом. Було обговорено функціювання дошкільної освіти в сучасному освітньому просторі, механізми компенсації освітніх втрат і розривів у Новій українській школі, виховні та творчі виміри розвитку життєвої компетентності особистості, актуальність психологічної підтримки та збереження психічного здоровʼя учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану, актуальні проблеми та перспективи освіти осіб з особливими потребами в Україні, особливості розвитку дистанційної освіти в України.

Плідна співпраця під час конференції стала для всіх учасників осередком позитиву, підтримки, творчості, продуктивної діяльності. За результатами роботи всі представлені матеріали буде опубліковано в електронному збірнику і науковому журналі академії «Педагогічний альманах» та розміщено на платформі конференції.

Детальніше про перебіг конференції тут: https://cutt.ly/KwFbONkx

Категорія: Новини
Оберіть мову