7 жовтня 2016 року на базі Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради було проведено майстер-клас «Використання термомозаїки «НАМА»» для вчителів початкових класів та вихователів дошкільних навчальних закладів.

7 жовтня 2016 року на базі Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради було проведено майстер-клас «Використання термомозаїки «НАМА»» для вчителів початкових класів та вихователів дошкільних навчальних закладів. Майстер-клас провела Лариса Павлівна Лук’янчук, менеджер-консультант ТОВ «Дівів Україна», під час якого розкрила методику роботи з термомозаїкою «НАМА» у процесі навчальних занять у дошкільному навчальному закладі, на уроках у початковій школі та позакласній діяльності. Спочатку педагоги познайомились з особливостями термомозаїки «НАМА»: намистини термомозаїки пропонуються у трьох розмірах, саме тому їх можуть використовувати всі вікові групи, як трирічні дошкільнята, так і діти шкільного віку та дорослі. Термомозаїка «НАМА» розвиває дрібну моторику, сприяє закріпленню основ математичних знань, формуванню уяви, логічного мислення, творчих здібностей, дає можливість проявити фантазію кожній дитині. Творчість із термомозаїкою «НАМА» може бути як частина навчального процесу, так і використовуватись на позаурочних заняття (творчих гуртках).

Досить здібними у своїх перших кроках у роботі з термомозаїкою «НАМА» були учасники майстер-класу. Дехто працював за запропонованою схемою, а декому хотілось зразу самостійно створити шедевр. Гарний настрій сприяв народженню досить позитивних робіт: сердечко з посмішкою, сердечко у кольорах національного прапора, різнобарвні квіточки, казкові морські коники, різнокольорові машинки, яскраві метелики тощо. Учасники майстер-класу досить швидко опанували нову техніку роботи з термомозаїкою «НАМА»: вони не тільки викладали намистини на робочі поля, але й долучились до термічної обробки своїх робіт шляхом прасування. Найбільш вправні майстрині встигли зробити по декілька виробів. У процесі творчості з’ясовувались усі тонкощі та особливості роботи, звертали увагу на неодмінну необхідність давати дітям можливість самостійно обирати кольорову гаму та обов’язково спонукати малят до опису свого виробу. Готові роботи можуть використовуватись як іграшки, сувеніри-подарунки, або можуть поповнити дидактичний роздавальний матеріал для занять.

Педагоги прийшли до висновку, що заняття з використанням термомозаїки «НАМА» будуть досить корисними та цікавими для дітей різного віку. Учасники заходу не тільки отримали нові знання та навички роботи з термомозаїкою «НАМА», але й разом із своїми виробами та з гарним настроєм завершили свою навчальну сесію.

DSC00912

DSC00916

DSC00915

2

DSC00060

Категорія: Новини