Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти
Вебінар «Система «змішаного » навчання в Рішельєвському ліцеї м. Одеси». 1 частина
Вебінар «Система «змішаного » навчання в Рішельєвському ліцеї м. Одеси». 2 частина
Консультація з теми «Підсумки 2019/2020 навчального року: управлінський аспект».
Віртуальна інтерактивна дошка Linoit для керівників ЗЗСО
Вебінар з теми «Як ефективно організувати дистанційне навчання в закладах освіти: системний підхід»
Вебінар «Linot – віртуальна інтерактивна дошка»
Вебінар «Дистанційні форми роботи з педагогічними кадрами»
Вебінар «Візуалізація і структурування інформації за допомогою ментальних карт»
Розвиток управлінської компетентності керівників ЗЗСО в умовах НУШ
Аспекти психолого-педагогічного управління ЗЗСО
Розвиток управлінської компетентності керівників ЗЗСО в умовах НУШ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ
Використання хмарних сервісів у процесі управління закладом освіти (З досвіду роботи заступника директора з навчально-виховної роботи Херсонської гімназії
№ 1 Херсонської міської ради Софієнко Олени Вадимівни)
Як провести літо з користю. Методичні рекомендації.
Інтернет ресурси для створення навчального та ігрового контенту з математики для молодших школярів
Онлайн семінар «Шляхи покращення природничо- математичної освіти»
Чілдрен Kінофест 2020 відбудеться онлайн з 20 травня по 7 червня
Навчання вдома: практичні поради для батьків від психологині Світлани Ройз
Карантин продовжується. Користі покликання.
Матеріали до вебінару та проєкту Я дослідник 2.0: Початкова школа
Лист МОН про завершення 2019-2020 навчального року
ДПА для учнів 4-х і 9-х класів скасовано
Початкова школа — онлайн-ресурси
Вимова і правопис слів з ненаголошеним [е] в коренях, що не перевіряються наголосом
3 кл. Історія-кроссенс Дієслово
3 клас Ненаголошений И в коренях
Методичні рекомендації з історії_12
Методичні рекомендації з історії_11
Методичні рекомендації з історії_10
Методичні рекомендації з історії_09
Методичні рекомендації з історії_08
Методичні рекомендації з історії_07
Методичні рекомендації з історії 06
Методичні рекомендації з історії 05
Методичні рекомендації з історії 04
Завдання для істориків, спрямовані на розвиток критичного мислення
Формування критичного мислення на уроках історії
Методичні рекомендації з історії 03
Галицько–Волинське князівство за Дагила Галицького та його наступників 7 клас
Імперія Александра Македонського 6 клас
Методичні рекомендації з історії
Методичні рекомендації з історії_02
ПРАВОБЕРЕЖНА ТА ЛІВОБЕРЕЖНА УКРАЇНА В 60-х роках. 8 клас
Тестовий контроль для дистанційного навчання під час карантину з історії
Україна в умовах незалежності. 11 клас
Українська держава гетьмана П. Скоропадського. 10 клас
Японія у другій половині ХІХ-на початку XX століття. 9 клас
Тестові завдання до лекції «Україна і тенденції розвитку сучасного світу»
Лайфхаки «Вивчення літератури рідного краю дистанційно: А. Кичинський»
Лайфхаки «Як зробити дистанційне вивчення творчості Шевченка більш ефективним, ніж авдиторне»
Як організувати освітню діяльність учнів під час карантину
Уроки позакласного читання під час дистанційного навчання
Методичні рекомендації_українська_мова_література
Домашній урок мови для молодших школярів
Розділові знаки у складному реченні
Фаховий інтенсив «ВИВЧАЄМО ТВОРЧІСТЬ ШЕВЧЕНКА ПІД ЧАС КАРАНТИНУ»
Головний мозок. Довгастий. Міст. Мозочок
Лекція. Індокринна система. Частина 1
Лекція. Індокринна система. Частина 2
Лекція. Індокринна система. Частина 3
На допомогу вчителю для дистанційного навчання. ЗАНЯТТЯ № 1 «АНАТОМІЯ ОРГАНІВ ТРАВЛЕННЯ»
8 клас. Неврологія. Органи чуття. Заняття № 1.
8 клас. Спланхологія Анатомія органів травлення. Заняття № 1.
Анатомія серцево-судинної системи. Відеолекція. Частина 1.
Анатомія серцево-судинної системи. Відеолекція. Частина 2.
МЕТОДИЧНА СКРИНЬКА вчителя біології (щодо організації дистанційного навчання)
Рекомендації щодо організації дистанційного навчання з біології
Як провести літо з користю. Методичні рекомендації.
Дитсадок дистанційно: що робити батькам, якщо вихователі зникли з радарів
Цікаві завдання для дітей середнього дошкільного віку
Добірка розвиваючих сайтів, які можна використовувати під час карантину для розвитку дитини
Команда психолого-педагогічного супроводу в школі. Особливості ухвалення рішень
Команда психолого-педагогічного супроводу в школі. Функції
Команда психолого-педагогічного супроводу в школі. Що має зробити команда супроводу
Організація дистанційного навчання в школі
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами: стратегія реалізації
Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами в інклюзивному класі
На допомогу в дистанційному навчанні дітей з порушеннями слуху
Інноваційні методи навчання в інклюзії
Як допомогти учням прийняти однокласника з особливими освітніми потребами
Психологічний супровід інклюзивного навчання: напрями роботи в початковій школі
Профіль інклюзивних вчителів. Що вони мають знати та вміти
Інклюзивна освіта – модель соціалізації дитини з особливими освітніми потребами
Арттерапевтичні техніки для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Особливості логопедичної роботи з немовленнєвими дітьми
Чим відрізняється асистент вчителя від асистента дитини (інфографіка)
Лист МОН «Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину»
Корекційні вправи та ігри для дітей з особливими освітніми потребами
Аутизм і карантин: що треба знати батькам і педагогам
Навчання дітей із порушеннями зору
Чим зайняти дитину з аутизмом вдома
Асистент вчителя у закладах загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання
Стандартизація навчання школярів з порушеннями когнітивного розвитку
Методичні рекомендації для педагогічних працівників на період карантину
План роботи вчителя-логопеда під час карантину
Поради, які допоможуть пережити дні вимушеного карантину
Теорія і практика інклюзивної освіти
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку
Допомога дітям у стані емоційної нестабільності
Успішна інтеграція дитини з особливими освітніми потребами (тренінг)
Як працювати з дітьми з особливими освітніми потребами
Використання наочного матеріалу для дітей з порушенням зору
Відповідальність батьків щодо навчання дитини з особливими освітніми потребами
Зразок плану роботи асистента вчителя на період карантину
Інклюзивно-ресурсний центр: рекомендації до визначення особливих освітніх потреб у висновку
Особливості дистанційного навчання дітей з ООП
Як працювати з дитиною із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності (Рекомендації для учителя)
Педагогічні «секрети» роботи з аудіалами, візуалами й кінестетиками
Організація інклюзивного навчання в дошкільних закладах освіти
Робота з дітьми РАС в інклюзії
Організація інклюзивного навчання в ЗДО (презентація)
Сутність процесів адаптації та модифікації в інклюзивній освіті
«PECS – что это? Мифы и заблуждения о системе альтернативной коммуникации PECS» (запис вебінару)
«Небажана поведінка у дітей з розладами атистичного спектру та шляхи її усунення» (запис вібенару)
Для психологів ІРЦ огляд діагностичної методики 1
Для психологів ІРЦ огляд діагностичної методики 2
Для психологів ІРЦ огляд діагностичної методики 3
Робота з дітьми з розладами аутичного спектру в інклюзивному класі
Використання Піраміди Вільямса і Шеленбергера (відео)
Створення дидактичних онлайн ігор (відео)
Ефективна взаємодія вчителя і асистента (відео)
Практичні поради щодо підтримки дітей з ООП. Вебінар (відео)
Слова мають значення: як говорити з дитиною з інвалідністю
Збірник «Хто такі діти з особливими освітніми потребами»
Як створити безпечне та комфортне освітнє середовище – дивіться посібник
Освіта осіб з особливими потребами. Нормативна база.
Інклюзивна група в ДНЗ. Рекомендації облаштування простору.
Онлайн-навчання для дітей з ООП – як зробити його доступнішим
Освіта для “дітей дощу”. Дитячий аутизм, нам варто про це знати
Інклюзивна група в ДНЗ. Рекомендації облаштування простору
Інклюзивна група подовженого дня: зарплатні тонкощі для вихователя та його асистента
Як забезпечуватимуть дітей з ООП допоміжними засобами навчання – обговорення порядку
Як правильно говорити про людей з особливими освітніми потребами
Особлива дитина: з чого починати розвиток
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами: стратегія реалізації
Особливі діти: як виглядають новітні в Україні методики реабілітації
Види розвиваючих ігор для дітей з аутизмом
Відповідаємо на запитання: як організувати інклюзивне навчання в школі. Частина 4
Інклюзія в позашкіллі. Як це організовано в Україні і за кордоном
Дитина із світу тиші: на допомогу батькам нечуючої дитини
Дистанційне навчання учнів з ООП: відповіді на запитання
Cенсорні ігри для корекційної роботи з дитиною аутистом
Коректна мова – як говорити про людину, а не її інвалідність
Тест на знання інклюзивної мови
Що ви знаєте про інклюзивне навчання – тест
Фототест на знання приладдя для інклюзивного навчання
Online-вебінар «ПРОБЛЕМНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ВИПРАВЛЕННЯ ТА КОРЕКЦІЯ»
Вебінар «Хто вони, діти з особливими освітніми потребами?»
Дистанційне навчання. Досвід вчителів
Вправи для роботи з дітьми з ООП
Як навчати дистанційно підлітків з інвалідністю
Основні правила поведінки з дітьми, які мають інвалідність
Дистанційне навчання з дітьми з особливими освітніми потребами. Досвід вчителів
Перший український сайт для батьків і дитячих психологів
Добірка простих та дієвих вправ, які допоможуть учням із диспраксією
Добірка корисних і зручних додатків, які поліпшують спілкування людей з особливостями розвитку
Бібліотека методичних матеріалів з інклюзії
«Інклюзія без ілюзій»: добірка матеріалів
Навчання дітей з порушенням зору
Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі
Як створити дидактичні онлайн-ігри.(текст+відео)
Поради вчителям, які навчають дітей з порушенням інтелекту (з легкою розумовою відсталістю)
Курс для вчителів інклюзивних класів
Тест: Що ви знаєте про інклюзивне навчання
Інклюзивна освіта: добірка матеріалів із Бібліотеки «На Урок»
Кілька правил, як переглядати індивідуальну програму розвитку
Тонкощі інклюзивного навчання. Частина 1
Тонкощі інклюзивного навчання. Частина 2
Тонкощі інклюзивного навчання. Частина 3
Ресурсна кімната. Облаштування зон ресурсної кімнати. Чим наповнити ігрову зону.
Методичні рекомендації для практичних психологів та соціальних педагогів
Психофізіологічні ознаки стресу особистості під час карантину
Психологічний супровід обдарованих дітей в контекстікомпетентісного підходу
Рекомендації щодо роботи за компьютером
Для дітей запустили кампанію щодо заходів безпеки проти коронавірусу
Рекомендації для батьків дітей, які в умовах зачиненого простору надто збудливі
Програма для конференцій Zoom, яка стала дуже популярною під час глобальної пандемії коронавіруса і посилення карантину, виявилася небезпечною. Версія для Windows має серйозну вразливість, за допомогою якої хакери навчилися викрадати особисті дані користувачів, наприклад, паролі. Про це повідомляє Bleeping Computer.
Небезпека полягає в самому способі підключення до конференцій. UNC-шляхи Windows (шляху до файлів) в чатах Zoom перетворюються на гіперпосилання. При натисканні на сформований URL клієнт автоматично відправляє логін і хеш-пароль NTLM, до яких можуть отримати доступ злочинці. Більш того шифрування, що використовується в Zoom, не є наскрізним, хоча на сайті компанії стверджується протилежне, що тільки посилює ризики використання програми.
Є ще одна проблема. Кожен виклик в Zoom формує випадково згенерований ідентифікаційний номер довжиною від 9 до 11 цифр, який використовується учасниками для отримання доступу до конференції. Дослідники виявили, що ці ідентифікатори легко вгадати грубим перебором, дозволяючи будь-кому підключатися в конференції. При цьому чужі гості, вриваються в чужі чати, починають ображати учасників, та ін. Нагадаємо, що Zoom зараз активно використовують діти під час навчання.
З огляду на вищезазначене пропонуємо рекомендації по використанню альтернативних засобів для проведення онлайн-зустрічей.
Рекомендації щодо використання сервісу Google Meet
Рекомендації з використання платформи для проведення вебінарів BigBlueButton
Рекомендації з використання сервісу для онлайн-спілкування Jitsi Meet
Використання Google Meet в освітній діяльності
Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання
Орієнтовний маршрут самоосвіти вчителя
Корисні покликання для вчителів (оновлено)
Детальна покрокова інструкція по роботі з Google формами
Відеоінструкція по створенню Google форм