28 жовтня 2021 року на базі кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради відбулася IV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Розвиток життєвої компетентності особистості в умовах освітніх трансформацій: виховний, психологічний, інклюзивний виміри».

28 жовтня 2021 року на базі кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради відбулася IV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Розвиток життєвої компетентності особистості в умовах освітніх трансформацій: виховний, психологічний, інклюзивний виміри», яка об’єднала більше як 100 учасників.

Конференцію було проведено в онлайн-режимі на платформі ZOOM.

До організації конференції долучилися представники Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України, Комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради, Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії. Учасниками конференції були науковці, науково-педагогічні та педагогічні працівники закладів вищої, післядипломної, професійної, позашкільної освіти, докторанти, аспіранти, представники органів державної влади і громадських організацій, усі зацікавлені з різних регіонів України (Дніпропетровська область; Донецька область; Житомирська область; Івано-Франківська область; Київська область; Одеська область; Полтавська область; Тернопільська область; Харківська область; Херсонська область; Хмельницька область; Чернігівська область, м. Київ).

Відкрила захід Жорова Ірина Ярославівна – доктор педагогічних наук, професор, перший проректор, професор кафедри педагогіки й менеджменту освіти Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради. З вітальним словом звернулися до присутніх Литовченко Світлана Віталіївна – доктор педагогічних наук, завідувач відділу освіти дітей з порушенням слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України та Терентьєва Наталія Олександрівна – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри олімпійського і професійного спорту Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.

Напрями роботи конференції дали змогу всебічно і змістовно розкрити проблему життєвої компетентності педагога й учня у вимірах Концепції Нової української школи («Професійна компетентність учителя музичного мистецтва як інтегральна якість особистості» Владимирова А. Л.; «Інтегрований підхід у викладанні мистецьких дисциплін як сучасна форма організації освітнього процесу» Шамбір Н. В.; «Використання інструментів формувального оцінювання на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» в Новій українській школі» Скакун Н. А. та інші), виховні пріоритети розвитку життєвої компетентності особистості («Ціннісні трансформації в умовах змішаного навчання – зміни пріоритетів у середовищі життєдіяльності» Терентьєва Н. О.; «Професійний розвиток особистості в спадщині А.С.Макаренка» Ткаченко А. В.; «Сучасні форми реалізації партнерства сім’ї і школи в контексті концепції НУШ» Черниченко Г. І. та інші), проблеми психологічного супроводу становлення особистості в освітньому просторі («Збереження та регуляція емоційної сфери педагогічного працівника» Неделевич Є. В.; «Організація спільної діяльності сім’ї та школи у дітей з особливими освітніми потребами» Нікуліна Т. О.; «Арт-терапія в умовах інклюзивного освітнього середовища» Швецова Т. О. та інші), сучасний стан і перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні («Корекційно-розвивальні технології з розвитку мовлення у навчанні дітей з особливими освітніми потребами» Блеч Г. О.; «Співробітництво та партнерство інклюзивно-ресурсного центру і закладів освіти з урахуванням нових нормативних документів» Басюк Н. О.; «Взаємодія спеціалістів у єдиному корекційному просторі закладу дошкільної освіти» Головченко С. М. та інші). Конференція показала, що проблема взаємодії ключових цінностей в контексті сучасних цивілізаційних процесів набуває особливої актуальності як в теоретичному, так і в практичному вимірах.

Учасники конференції зазначили, що інноваційний розвиток освітніх закладів, психологічної служби, інклюзивних центрів має надзвичайно важливе значення для розвитку всієї системи освіти і потребує тісного партнерства її суб’єктів. Доцільним видається подальший, глибинний розгляд і дослідження актуальних проблем питання психолого-педагогічного супроводу всіх учасників освітнього процесу, обговорення одержаних результатів на конференціях, методологічних семінарах та круглих столах тощо.

Організатори впевнені, що Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція і надалі буде гостинно збирати з різних куточків України однодумців, які не байдужі до проблем сучасної освіти та суспільства, та мають хист і наснагу, щоб гідно нести звання професіонала і розвивати життєві компетентності особистості в умовах освітніх трансформацій.

З усіма матеріалами конференції можна ознайомитися на сайті кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти.

Категорія: Новини
Оберіть мову