Page 32 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 32
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ного журналу «Таврійський вісник освіти», яку очолив ректор інституту А. М. Зубко.
Мета видання журналу – оперативне інформування читачів про нове й актуальне
у галузі освіти, розкриття процесів інтеграції України в європейський освітній простір.
За роки існування науково-методичний журнал став гідним свого часу і своїх читачів.
На його шпальтах постійно розглядаються найсуттєвіші, найгостріші питання сучас-
ної педагогіки, подається інформація про освітні інновації. Популярність часопису
зумовлена вміло організованою роботою редакційної колегії, яка і сьогодні докладає
всіх зусиль, щоб цей журнал був цікавим і корисним. На його сторінках мають
можливість розмістити свої статті науковці, здобувачі, керівники навчальних закладів,
учителі, вихователі дошкільних навчальних закладів і всі небайдужі до проблем
освіти. Плідна робота редакційної колегії науково-методичного журналу «Таврійський
вісник освіти» відзначено низкою державних нагород: грамотою Академії
педагогічних наук, Почесними грамотами Міністерства освіти і науки України,
Державного комітету телебачення та радіомовлення України та ін.
Помітною подією 2003 року стало проведення двох Всеукраїнських конферен-
цій: науково-методичної «Реалізація принципу практичної спрямованості у навчанні
природничо-математичних дисциплін» та науково-практичної «Формування педагогіч-
ної культури батьків у діяльності освітніх закладів: досвід, перспективи», а також
Всеукраїнського семінару-наради для завідувачів навчально-методичних кабінетів
фізики обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти «Андрагогічний підхід
до післядипломної освіти вчителів фізики та астрономії».
Цього ж року інститут розпочинає підготовку наукових кадрів. Для здійснення
дисертаційних досліджень здобувачі наукових ступенів кандидатів наук прикріплю-
ються до кафедри менеджменту. Науковими керівниками призначаються найбільш
досвідчені науковці закладу.
У 2004 році відбулася низка організаційних змін у структурі інституту: уведено
посаду проректора з адміністративно-господарської частини; кафедру наукових
основ управлінської діяльності реорганізовано в кафедру менеджменту освіти. Того
ж року на посаду проректора з навчально-методичної роботи призначено кандидата
психологічних наук, доцента Л. І. Слободенюк.
З 2004 року інститут бере активну участь у реалізації програми «Intel®.
Навчання для майбутнього» (координатор – кандидат педагогічних наук, професор
Т. Г. Морева). За цією програмою учителі одержали міжнародні сертифікати, що дали
їм право на використання інформаційно-комунікаційних технологій під час
викладання навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти
України. Завдяки Міжнародній компанії «Intel» інституту безкоштовно надано
10 комп’ютерів, мультимедійний проектор, інтерактивну дошку, копіювальну техніку
та методичну літературу на допомогу вчителям області.
У вересні 2004 року на базі науково-методичної лабораторії початкового
навчання було відкрито науково-консультативний центр Всеукраїнського Фонду
«Крок за кроком» (координатор – О. В. Стребна), що забезпечив методичну
й консультативну підтримку педагогів, батьків, студентів і здійснює орієнтаційно-
наукову підтримку проектів фонду. Це дало змогу вчителям початкових класів
області взяти участь у проектах:
«Ранкові зустрічі: розвиток взаємоповаги та толерантності» Міжнародного
центру ресурсів для дітей (2006);
«Сертифікація педагогів» у межах Ініціативи Міжнародної асоціації «Крок за
кроком» (2007), у ході реалізації якого було проведено Міжнародну сертифікацію
13 вчителів за педагогічними стандартами.
30