Чим новий підхід до оцінювання відрізняється від старого? Чим відрізняються традиційна поточна оцінка і поточне оцінюванням за групами результатів? Як фіксувати результати навчання в журналі?
Про це йшла мова 19 лютого під час вебінару-консультації «Особливості оцінювання в природничій галузі в другому циклі базової освіти».
Свій досвід з оцінювання результатів навчання учнів представили Ірина Вітвіцька, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель біології Малокаховського закладу загальної середньої освіти Каховської міської ради, тренер-педагог; Наталя Токолова, учитель географії Херсонської гімназії №3 Херсонської міської ради, тренер-педагог; Ірина Онопрієнко, учитель хімії Комишанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 Херсонської міської ради, тренер-педагог.
Модератором заходу виступила Зоя Філончук, завідувачка навчально-методичної лабораторії географії та економіки Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради, координатор природничої освітньої галузі.
По завершенню вебінару, учасниками якого були 183 вчителя природничих дисциплін, було надано відповіді на запитання, які цікавили педагогів.
Цей вебінар організовано на запит Міністерства освіти і науки України відповідно до ініціативи щодо надання вчителям рекомендацій та прикладів інструментів для оцінювання.