11-13 лютого 2025 року в КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» для педагогічних працівників закладів освіти відбувся навчально-методичний вебінар з теми «Психологічна підтримка учасників освітнього процесу, які переживають складні етапи під час війни»

11-13 лютого 2025 року в КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» для педагогічних працівників закладів освіти відбувся навчально-методичний вебінар з теми «Психологічна підтримка учасників освітнього процесу, які переживають складні етапи під час війни». Як свідчить практика та досвід освітянської спільноти, саме шкільне середовище здатне природним чином надавати якісну психосоціальну підтримку учням. Тому першочерговим завданням сьогодні є підвищення обізнаності педагогічних працівників щодо збереження психічного здоров’я, надання психолого-педагогічної підтримки та формування резильєнтності, практичним аспектам допомоги дітям впоратися зі стресами війни, запобігти виникненню більш складних проблем. Спікерами заходу були Ганна Скотар, викладачка кафедри теорій й методики виховання, психології та інклюзивної освіти академії, керівниця психологічної служби м. Херсон, психологи закладів освіти Херсонської області – Ірина Нос, Анастасія Щербина, Світлана Ковальова, консультант з кризової психології, арт-терапевт. Уже не вперше зустрілися з освітянами Херсонщини психологи-науковці Олена Пінчук к.п.н, старша наукова співробітниця Відділу психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, кризова консультантка лінії психологічної підтримки НПА та Олена Богдан, к.п.н., старша наукова співробітниця відділу психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України.

Зустріч була присвячена питанням ментального здоров’я, обговоренню переваг і важливості добробуту, розуміння емоційного стану та стійкості з акцентом на психологічну підтримку педагогів. Учасники разом із запрошеними фахівцями підкреслили важливість розпізнавання та управління стресом задля збереження відчуття цілісності та спокою. Ознайомилися з техніками когнітивної підтримки та самозаспокоєння, включаючи заохочувальну підтримку, прийняття та допомогу. Обговорили важливість розуміння своїх емоцій та благополуччя, особливо у важкі часи.

Під час майстер класів учасники заходу ознайомилися з практичними прийомами підтримки учасників освітнього процесу, педагогічної взаємодії для ефективної взаємодії в освітньому середовищі, формуванню резильєнтності у дітей, шляхів взаємодії з батьківською спільнотою задля психоемоційної підтримки дітей.

Категорія: Новини
Оберіть мову