21 березня 2024 року на засіданні вченої ради Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради обговорювалось питання «Про організацію роботи над обласною науково-методичною проблемою «Теоретико-методичні засади компенсації навчальних, виховних та психосоціальних втрат здобувачів освіти у воєнний та післявоєнний час»

21 березня 2024 року на засіданні вченої ради Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради обговорювалось питання «Про організацію роботи над обласною науково-методичною проблемою «Теоретико-методичні засади компенсації навчальних, виховних та психосоціальних втрат здобувачів освіти у воєнний та післявоєнний час».

Кандидат педагогічних наук, проректор з навчально-методичної роботи Ольга Худенко у своєму виступі зосередила увагу на завданнях, які стоять перед учасниками дослідження на І (мотиваційно-настановному) етапі та на їх виконанні. Вчена рада схвалила основні напрями роботи над зазначеною темою на 2024-2025 роки.

Окрім цього на розгляд вченої ради було винесено питання «Про розвиток єдиного інформаційного освітнього середовища в КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», яке до відома присутніх донесла проректор з питань зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти Світлана Одайник. Заслухавши і обговоривши вказане питання, вчена рада шляхом відкритого голосування прийняла відповідне рішення.

Ірина Жорова, перший проректор академії, висвітлила питання співпраці з інституціями Національної академії педагогічних наук України, а саме Інститутом педагогіки, Інститутом обдарованої дитини, Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи; а також з Державною науково-педагогічною бібліотекою України імені В. О. Сухомлинського.

Рішенням вченої ради затверджено програми методичних семінарів-тренінгів для працівників ІРЦ, практичних психологів та інших педагогічних працівників закладів освіти області, які працюють з дітьми з ООП: «Відновлення спроможності інклюзивно-ресурсних центрів забезпечувати якісні послуги у громадах в умовах війни» (30 год.) та «Формування спроможності педагогічних працівників забезпечувати освіту дітей з ООП, що мають психологічну травму» (6 год.); програму підвищення кваліфікації для працівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти  «Стаємо сильнішими разом!»  (30 год.) та програму обласного науково-методичного семінару даної тематики (6 год.).

Вчена рада рекомендувала до друку збірник наукових праць «Педагогічний альманах» (випуск 56).

Категорія: Новини
Оберіть мову