20 травня 2020 року в режимі онлайн проходив навчально-практичний семінар «Взаємодія опорного закладу «Скадовська академічна гімназія» та її філій». До семінару долучилися 69 учасників, а саме: керівники методичних служб районів (міст) Херсонської області, працівники відділів освіти об’єднаних територіальних громад, керівники методичних об’єднань, директори опорних закладів.
Ганна Миколаївна Ізотова, завідувачка навчально-методичної лабораторії координації методичної діяльності КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відкрила семінар й ознайомила з організаційним планом його проведення.
Ганна Олександрівна Соценко, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, Заслужений учитель України, відмінник освіти України, директорка закладу, розкрила питання «Взаємодії опорного закладу «Скадовська академічна гімназія» та його філій». У своєму виступі вона розповіла про основні кроки щодо створення опорного закладу, звернула увагу на систему планування роботи закладу та його філій, розподіл функціональних обов’язків серед адміністрації. Проаналізувала систему надання якісних освітніх послуг колективами закладів, якість освіти здобувачами в гімназії, у філіях, поділилася здобутками педагогів в роботі з обдарованими учнями. Ганна Олександрівна провела віртуальну екскурсію закладами. Учасники семінару побачили чим і як живуть філії та опорний заклад, звернули увагу на покращення матеріально-технічних баз закладів, що створює умови до рівного доступу до якісної освіти.
У роботі семінару взяли участь директорка Антонівської філії Тамара Василівна Шевченко і директорка Приморської філії Ірина Анатоліївна Бачинська. У своїх виступах вони ознайомили учасників з роботою філій, звернули увагу на те що робота в окрузі надала колективам філій новий імпульс для свого професійного розвитку. Педагоги як гімназії, так і філій активно беруть участь у Всеукраїнських і обласних науково-педагогічних експериментах, працюють постійно над підвищенням свого професійного рівня, навчаються на онлайн-курсах, а потім діляться досвідом зі своїми колегами.
Наприкінці семінару учасники отримали електронні матеріали виступів, обговорили основні аспекти доповідей. Їх цікавили питання взаємодії з батьками, сільськими радами, фінансові аспекти існування закладів тощо. На всі питання отримали вичерпні відповіді.