26 березня 2018 року слухачі курсів підвищення кваліфікації директорів закладів загальної середньої освіти відвідали Херсонську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №27 Херсонської міської ради, два перші класи якої з 1 вересня 2017 року почали працювати в пілотному проекті з упровадження Концепції Нової української школи.
Гостей школи привітала Ірина Анатоліївна Мітковська, директор Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №27 Херсонської міської ради, яка наголосила на актуальності проекту та необхідності його впровадження в практику роботи освітніх закладів.
Теоретичне обґрунтування пілотного проекту представила Тетяна Вільямівна Комінарець, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій. З виступу науковця керівники освітніх закладів дізналися про структуру Нової української школи, у якій важливе значення мають усі компоненти: новий зміст освіти, педагогічне партнерство, орієнтація на учня, справедливе фінансування, автономізація школи, соціалізуюче освітнє середовище, виховання на цінностях, вмотивований і компетентний учитель.
У виступі Інги Юріївни Бєлової, заступника директора з навчально-виховної роботи Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №27 Херсонської міської ради, було зосереджено увагу на особливостях створення освітнього середовища та авторських розробок тематичних тижнів та ранкових зустрічей.
Юлія Дмитрівна Харченко, учитель початкових класів Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №27 Херсонської міської ради, ознайомила керівників закладів з інтеграційним аспектом курсу «Я пізнаю світ».
Тетяна Миколаївна Бурятинська, учитель початкових класів Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №27 Херсонської міської ради, розповіла про такі форми роботи з дітьми, як проектна діяльність, групова робота, про діяльнісний підхід у викладанні нового соціалізуючого курсу.
Слухачі курсів підвищення кваліфікації директорів закладів загальної середньої освіти обговорили проблемні питання, пов’язані з реалізацією нового Державного стандарту початкової освіти, зазначаючи на його компетентнісній складовій.