Народилася 26 липня 1982 року у м. Херсоні. У 2004 році закінчила Херсонський державний педагогічний університет за спеціальністю «Учитель початкових класів. Логопед. Дефектолог». Працювала на посаді вихователя у закладах дошкільної освіти №82, №27.
З 2008 року обійняла посаду методиста науково-методичної лабораторії дошкільного виховання, у 2017 році захистила магістерське дослідження з теми «Управлінський супровід формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку» та отримала кваліфікацію магістр за спеціальністю «Управління навчальним закладом (за типом)».
З 2011 року є активним членом Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти», що об’єднує фахівців у галузі дошкільної освіти.
Відповідно до існуючої нормативно-законодавчої бази планує, організовує, здійснює навчально-методичну роботу різних видів і форм, спрямовану на підвищення професіоналізму, педагогічної майстерності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти області.
Роздорожня В.В. бере участь у розробці навчальних планів, програм, методичних рекомендацій, доборі викладацького складу. Постійно надає консультації освітянам області щодо впровадження в практику інноваційних освітніх технологій, реалізації нової редакції Базового компонента дошкільної освіти, виконання Закону України щодо обов’язкової дошкільної освіти дітей старшого дошкільного віку, ознайомлює з сучасними вимогами до програмного, методичного забезпечення освітнього процесу в дошкільних закладах.
З метою розв’язання актуальних питань дошкільної освіти організовує і проводить науково-практичні семінари, майстер-класи для вихователів, вихователів-методистів ЗДО, координує роботу обласної творчої групи з теми «Методи розвитку особистості на ранніх етапах онтогенезу».
Вивчає, узагальнює, розповсюджує передовий педагогічний досвід, аналізує результативність і ефективність професійної діяльності педагогів. Протягом останніх років узагальнено досвід роботи Корєвої І. В., директорки Нововоронцовського закладу дошкільної освіти № 2 Херсонської області «Збереження національних традицій через співпрацю різних поколінь в закладі дошкільної освіти»; Марченко І.А, вихователя закладу дошкільної освіти № 22 Херсонської міської ради «Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку».
У 2019 році стала учасницею освітньої подорожі до Туреччини Kayseri, Turkey has attended educational course «Creative methods in project activity of Turkish educational institutions» in the frames of the project «Innovation technologies in education and science» (45 hours which equals to 1,5 ECTS credits) №12G-2019\10 October 11-16, 2019. Навчалась за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Методика роботи за програмою «Український віночок. Регіон» інтегрованого курсу «Культура добросусідства» (м. Ірпінь, 07-12 жовтня 2021 р.) обсягом 45 годин (1,5 кред. ЄКТС) семінар-тренінг № Д – 0504. Навчалась за програмою підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників «Онлайн-інструменти для викладання предмету «Культура добросусідства» у 5-6 класах ЗЗСО» (25, 26, 27 жовтня і 2, 5 листопада 2021 р.) вид – онлайн семінар-тренінг м. Київ, 05 листопада 2021 р.№ IDC-0255 обсягом 15 годин (0,5 кред. ЄКТС). Навчалась за програмою підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників «Тренінг для тренерів, які будуть готувати педагогів/викладачів для роботи за програмами курсу «Культура добросусідства» в закладах дошкільної освіти, закладах загальної середньої освіти, коледжах, закладах передфахової вищої освіти, професійних ліцеях, закладах вищої і післядипломної освіти» вид – семінар-тренінг, який відбувся 25 — 27 листопада 2021 р. (дистанційний модуль) і 10-15 грудня 2021 р. (очний модуль) м. Кам’янець-Подільський № ТД-0048 обсягом 60 год. (2 кред. ЄКТС); має сертифікат з відзнакою за активну участь у Всеукраїнській школі для дорослих (м. Запоріжжя); пройщла навчання за програмою підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» проєкт «Підтримка реформи дошкільної освіти в Україні» «Почути голос дитини: культура демократії в дошкіллі». Змішана форма навчання. 22.11.22 рік в обсязі 30 академічних годин (1 кредит ECTS) № E31sicLqa1. «Реалізація змісту державного стандарту дошкільної освіти у комплексних та парціальних програмах» у строк з 28.02.2023 по 04.03.2023 з обсягом 15 годин /0,5 кредиту ЄКТС. Успішно завершила курс «Цифрові інструменти Google для освіти» 15 січня 2023 р. Має 4 сертифікати міжнародного психолого-педагогічного фестивалю «Перспектива».
Є методичним консультантом експерименту «Розвиток мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку засобами медіа освіти» (Великолепетиського ясла-садка №2) та інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Педагогічні умови становлення і розвитку особистості на ранніх етапах онтогенезу» у 2019-2022 роках.
Вікторія Вікторівна систематично працює над педагогічним самовдосконаленням. Постійно підвищує професійний рівень, педагогічну, методичну майстерність, загальну культуру через участь у тренінгах, семінарах, конференціях. Обізнана з комп’ютерною технікою. Є автором понад 15 наукових публікацій з проблем дошкільної освіти.