Навчально-методична лабораторія корекційної педагогіки і психології

Лабораторія корекційної педагогіки та психології спрямовує свою діяльність на організацію науково-методичної роботи академії та закладів освіти області з метою подальшого забезпечення рівного доступу до якісної освіти, соціалізації дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, підготовку педагогічних працівників до організації корекційно-відновлювальної та навчально-виховної роботи з такими дітьми.

Напрями діяльності лабораторії:

  • Наукова діяльність – наукове осмислення нових напрямків досліджень соціально-психологічної та педагогічної орієнтації, формування у педагогічних працівників нової філософії державної політики стосовно дітей з особливими потребами.
  • Методична діяльність – розробка методичних рекомендацій, діагностично орієнтованих програм для педагогічних працівників освітніх закладів з питань змісту та технологій навчання дітей з особливими потребами, підготовка відповідних категорій освітян до організації корекційно-відновлювальної та навчально-виховної роботи.
  • Навчальна діяльність – опанування педагогічними працівниками сучасних методів і прийомів інтегрованого та інклюзивного навчання і виховання дітей, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, вдосконалення їх загальнопедагогічної та методичної підготовки, надання диференційованої методичної допомоги усім типам загальноосвітніх навчальних закладів системи загальної середньої освіти.
  • Організаційна діяльність – пропагування нових педагогічних технологій в освіті, управлінні, проведення діагностики та корекції навчального процесу, обласних, районних (міських) інструктивно-методичних семінарів і нарад, інших науково-практичних заходів, здійснення ревізії всього діагностичного, корекційного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах.

 

kozachkovaМетодист науково-методичної лабораторії
Юдіна Олена Вікторівна

Список публікацій