Навчально-методична лабораторія корекційної педагогіки і психології

Лабораторія корекційної педагогіки та психології спрямовує свою діяльність на організацію науково-методичної роботи академії та закладів освіти області з метою подальшого забезпечення рівного доступу до якісної освіти, соціалізації дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, підготовку педагогічних працівників до організації корекційно-відновлювальної та навчально-виховної роботи з такими дітьми.

Напрями діяльності лабораторії:

  • Наукова діяльність – наукове осмислення нових напрямків досліджень соціально-психологічної та педагогічної орієнтації, формування у педагогічних працівників нової філософії державної політики стосовно дітей з особливими потребами.
  • Методична діяльність – розробка методичних рекомендацій, діагностично орієнтованих програм для педагогічних працівників освітніх закладів з питань змісту та технологій навчання дітей з особливими потребами, підготовка відповідних категорій освітян до організації корекційно-відновлювальної та навчально-виховної роботи.
  • Навчальна діяльність – опанування педагогічними працівниками сучасних методів і прийомів інтегрованого та інклюзивного навчання і виховання дітей, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, вдосконалення їх загальнопедагогічної та методичної підготовки, надання диференційованої методичної допомоги усім типам загальноосвітніх навчальних закладів системи загальної середньої освіти.
  • Організаційна діяльність – пропагування нових педагогічних технологій в освіті, управлінні, проведення діагностики та корекції навчального процесу, обласних, районних (міських) інструктивно-методичних семінарів і нарад, інших науково-практичних заходів, здійснення ревізії всього діагностичного, корекційного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах.

 

kozachkovaМетодист науково-методичної лабораторії
Юдіна Олена Вікторівна
методист з інклюзивної освіти науково-методичної лабораторії корекційної педагогіки та психології. Народилася 06 квітня 1964 року в місті Херсоні. У 1984 році закінчила філологічний факультет Херсонського державного педагогічного інституту ім. Н. К. Крупської за спеціальністю «російська мова та література». З 1996 по 2000 рік навчалася на дефектологічному факультеті Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю «дефектологія, логопедія» та здобула кваліфікацію логопеда закладів освіти та Міністерства охорони здоров’я. Впродовж 25 років працювала вихователем, учителем-дефектологом, учителем-логопедом, завідувачем дошкільного навчального закладу. З них 11 років присвятила роботі в Херсонському обласному центрі реабілітації дітей-інвалідів. З 2011 року Олену Вікторівну призначено на посаду методиста з інклюзивної освіти науково-методичної лабораторії корекційної педагогіки та психології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». Автор понад 15 наукових, науково-методичних праць, серед яких статті, методичні рекомендації, авторські програми. Постійно модернізує зміст та форми курсової перепідготовки вчителів-дефектологів. Основні питання, які висвітлює на курсах підвищення кваліфікації – «Основи інклюзивної освіти», «Організація інклюзивного навчання в умовах загальноосвітнього навчального закладу», «Діти з особливими потребами та організація їх навчання», «Логоритмічні заняття в дошкільному навчальному заклаладі». За багаторічну плідну роботу та професійну майстерність нагороджена Почесними грамотами Херсонської обласної державної адміністрації та Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Херсонської обласної державної адміністрації.

Список публікацій