завідувач науково-методичної лабораторії корекційної педагогіки та психології.
Народилася в місті Києві.
У 1995 році закінчила повний курс Херсонського державного педагогічного інституту ім. Н. К. Крупської за спеціальністю «українська мова та література» і здобула кваліфікацію спеціаліста «вчитель української мови та літератури».
Протягом 1995-2009 рр. працювала у дошкільних навчальних закладах м. Херсона № 2, 69 на посаді вихователя та вихователя логопедичної групи.
З 2009 року Вікторія Сергіївна обіймала посаду методиста лабораторії початкового навчання Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, а з 2010 року – головного спеціаліста управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації.
З 2011 року – методист науково-методичної лабораторії дошкільного виховання КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». У 2015 році призначена на посаду завідувача науково-методичної лабораторії корекційної педагогіки і психології. Результатом її роботи є виявлення й, узагальнення кращих перспективних педагогічних досвідів освітян області; координація роботи обласних творчих груп, науково-практичних семінарів.
З 2014 року працює на кафедрі теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» на посадах викладача, старшого викладача.
У 2018 році успішно захистила кандидатську дисертацію «Формування почуття патріотизму в дітей у дошкільних навчальних закладах України (1930-1991 рр.)» зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (науковий керівник: Кузьменко Василь Васильович – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки й менеджменту освіти).
Автор близько 30 наукових публікацій, серед яких статті, тези конференцій, методичні рекомендації. Більшість із них присвячені питанню формування почуття патріотизму в дітей дошкільного віку.
Основними напрямами діяльності Вікторії Сергіївни як старшого викладача кафедри є реалізація програм підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти й вчителів початкових класів; підготовка та видання навчальної, науково — методичної літератури для освітніх, навчальних закладів, наукової та освітянської громадськості.
У колі її наукових інтересів – робота з дітьми дошкільного віку, трудове виховання дошкільників і молодших школярів; підготовка педагогічних працівників до роботи в інклюзивних групах (класах); зміст та організація навчально-методичної роботи в системі підвищення кваліфікації.
Має досвід проведення різних форм навчальних занять: лекційних, семінарських, практичних, тренінгів з тем: «Організація образотворчої діяльності дітей дошкільного віку», «Навчання дітей дошкільного віку елементів грамоти», «Трудове виховання дошкільників», «Трудове виховання молодших школярів в межах інтегрованого навчання», «Особливості організації інклюзивного освітнього середовища: принципи універсального дизайну та розумного пристосування, ресурсна кімната, медіатека», «Розвиток естетичних компетенцій сучасних педагогів засобами декоративно-ужиткового мистецтва», «Технологічні аспекти виготовлення аксесуарів у сучасній трудовій підготовці учнів».
Пройшла навчання за програмою «Інтел® Навчання для майбутнього»», навчання у рамках «Швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU»». Брала участь у тренінгах для представників освітньої сфери «Інклюзивний простір. Практичні кроки» і для тренерів «Інклюзивно-ресурсні центри».
Займає активну життєву позицію. Протягом багатьох років є секретарем науково-методичної рад КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»; членом професійної спілки академії; працює в редакційній колегії науково-методичного журналу «Таврійський вісник освіти».
За сумлінну плідну працю, відповідальне ставлення до виконання своїх обов’язків нагороджена грамотою Національної академії педагогічних наук України, Почесною грамотою управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації.