30.06.2016 р. У КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» триває другий день семінару-тренінгу з підготовки тренерів для керівників шкіл та вчителів у межах швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU».

У КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» триває другий день семінару-тренінгу з підготовки тренерів для керівників шкіл та вчителів у межах швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU». Спочатку обидві групи тренерів (компоненту «Керівники шкіл» і компоненту «Учителі») виконували вправу «Отруйна річка», під час якої продемонстрували почуття відповідальності за команду, винахідливість та лідерські якості.

Під час презентації результатів роботи в групах тренери компоненту «Учителі» виявили неабиякі здібності художників, артистичні якості, а що найцінніше – цікаві й оригінальні бачення демократичних принципів розбудови сучасної школи.

Майбутні тренери для керівників шкіл визначили головні цінності демократії. Під час спільної роботи обговорили, презентували авторитарну і демократичну модель освіти та їх ознаки. Практичний аспект тренінгу був представлений у розробленні механізмів реалізації проекту на регіональному, обласному і шкільному рівнях.

У ході роботи майстер-тренери Людмила Марецька, Ольга Стребна, Вікторія Сургаєва спрямували роботу майбутніх тренерів компоненту «Учителі» у практику педагогічної роботи, зокрема, вони презентували фрагменти змодельованих навчальних занять з тем, які були обрані з III тому книги «Живемо в демократії» (автори Рольф Голоб та Петер Крапф). Не втрачаючи авторського задуму уроків, учасники заходу підійшли до їх реалізації з творчого погляду, застосувавши власні методики та техніки, уміння проводити дискусію, простежувалося урахування українських реалій у поступі до демократичної школи.

Працюючи з майбутніми тренерами проекту за компонентом «Директори шкіл», майстер-тренери Ганна Соценко, Олена Данилова, Ірина Сафонова під час групової роботи за методикою «Ажурна пилка» актуалізували питання ключових сфер для демократичного врядування в школі в динаміці розвитку – від авторитарної до демократичної школи.

Продовжила роботу з учасниками тренінгу експерт проекту Ольга Садаєва, яка презентувала модель демократичного циклу. Учасники тренінгу представили модель ідеальної школи з позиції учнів, батьків та професіоналів-учителів. Активно пройшли дебати між учасниками заходу з питання «Високий рівень дисципліни – ознака авторитаризму», під час яких аргументовано обстоювалися різноаспектні погляди із проблеми.

Усі учасники збагатилися інформацією, неоціненним досвідом з проведення тренінгових занять, побудови демократичної атмосфери на заняттях, відчули неймовірну радість у спілкуванні з колегами в різних професійних ситуаціях.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сохранить

Категорія: Новини