20 лютого 2015 року на базі Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради завершив роботу п’ятиденний обласний семінар «Школа молодого класного керівника». У роботі семінару взяли участь 22 молодих класних керівника із загальноосвітніх навчальних закладів Херсонської області зі стажем роботи до 5-ти років.
На семінарі були розглянуті теоретичні і практичні питання: основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів; виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності класного колективу; основні напрями діяльності класного керівника; планування роботи класного керівника; створення «іміджу» класу.
Таїса Йосипівна Гусь, завідувач науково-методичної лабораторії виховної роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», у ході роботи семінару ознайомила молодих класних керівників з нормативно-правовим забезпеченням виховного процесу класного колективу; акцентувала увагу на підвищенні статусу класного керівника в сучасних умовах, на змісті, формах та методах його діяльності; звернула увагу на проблему вихованості учнів, їх захищеності і комфортності в класі, проблемах задоволення виховних потреб учнів та їх батьків щодо життєдіяльності класу, рівня сформованості учнівського колективу.
Тетяна Іванівна Туркот, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільного виховання та початкового навчання КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», висвітлила питання превентивного виховання, спрямованого на запобігання формуванню в учнів негативних звичок, рис характеру та асоціальних проявів поведінки.
Юлія Анатоліївна Агачева, старший викладач кафедри педагогіки і психології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», запропонувала учасникам семінару тему «Психологічні особливості роботи класного керівника з дітьми підліткового віку» та провела з ними рольові і творчі ігри.
Олена Василівна Неннова, викладач кафедри теорії і методики виховної роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», розкрила основні етапи формування психологічної стійкості вчителя в умовах стресу та надала учасникам семінару методичні рекомендації щодо роботи класних керівників з дітьми-переселенцями.
У процесі роботи семінару молоді класні керівники відвідали години спілкування, уроки мужності, ознайомилися з досвідом діяльності класних керівників Херсонської гімназії № 1 Херсонської міської ради (директор Наталія Володимирівна Устинова), Херсонська спеціалізованої школа І – ІІІ ступенів № 30 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу та англійської мови Херсонської міської ради (директор Оксана Вікторівна Барнаш).
За результатами роботи семінару молоді класні керівники отримали сертифікати та методичну літературу.