Конференцію проводила кафедра педагогіки і психології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» спільно з Приамурським державним університетом імені Шолом-Алейхема.
Метою конференції було осмислення психолого-педагогічних засад діяльності фахівця в контексті вдосконалення сучасного освітнього процесу й гармонійного розвитку особистості.
Урежимі онлайн взяли участь учасники конференції з Біробіджана, Києва, Херсонської області та інших міст України.
Відкрив роботу конференції доктор філософії, професор, ректор Анатолій Миколайович Зубко. Привітавши учасників конференції, він повідомив, що в заході беруть участь науковці і педагоги-практики з Росії, Польщі, України.
Попри 8-годинну різницю в часі на зв’язку були колеги із Приамурського державного університету імені Шолом-Алейхема. З вітальним словом звернулися до учасників Раїса Кузьмівна Серьожникова, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних і соціальних наук, дійсний член Міжнародної педагогічної академії, завідувач кафедри педагогіки ФДБОЗ ВПО «Приамурський державний університет імені Шолом-Алейхема» та Борис Єнтилійович Фішман, доктор педагогічних наук, професор, завідувач науково-освітнього центру «Центр досліджень та інновацій». Вони привітали колектив Херсонської академії неперервної освіти з 70-річчям закладу, передали найкращі побажання своїх колег та висловили пропозиції щодо подальшої співпраці, спільних проектів.
Раїса Кузьмівна Серьожникова виступила також на пленарному засіданні з доповіддю «Ноосферная педагогика как инновационная технология в системе подготовки специалистов».
Доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, професор кафедри педагогіки і психології Євдокія Петрівна Голобородько у своєму виступі звернула увагу на особливості сучасної педагогічної діяльності, зміну її акцентів, пріоритетів відповідно до умов сьогодення.
Лариса Миколаївна Сергеєва, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри університетської та професійної освіти і права ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України розкрила суть кайдзен-менеджменту, особливості і вплив «кайдзен» як філософії і методики управління на становлення корпоративної культури, згуртування команди, особливого стилю взаємин в організації.
Доктор педагогічних наук, доктор теології, професор кафедри теорії і методики виховної роботи Галина Михайлівна Сагач присвятила свій виступ духовним аспектам педагогічної діяльності, зокрема духовно-моральному вихованню особистості засобами риторики.
Виступ доктора педагогічних наук Василя Васильовича Кузьменка стосувався суттєвих аспектів самовдосконалення фахівця у процесі його професійної діяльності.
Ніна Віталіївна Слюсаренко, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних і соціальних наук, дійсний член Міжнародної академії наук педагогічної освіти, професор кафедри педагогіки і психології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» у своїй доповіді щодо особистісного освітнього простору вчителя розкрила його структуру, функції, змістове наповнення тощо.
Естетичному вихованню студентської молоді присвятив свій виступ Володимир Григорович Бутенко, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, директор Українського науково-дослідного інституту естетичної освіти.
Анісімов Анатолій Юрійович – директор Одеського регіонального центру оцінювання якості освіти, кандидат педагогічних наук, доцент усвоїй доповідірозкривсучасні підходи до організації навчально-методичної роботи регіональним центром оцінювання якості освіти.
Завершила пленарне засідання доповідь Лариси Володимирівни Чумак, яка висвітлила деякі аспекти професійної майстерності вчителя світової літератури.
Подальша робота конференції відбувалася в секціях за такими напрямами:
üПріоритетні напрями професійного розвитку та вдосконалення діяльності фахівця.
üПрофесійний розвиток педагогів: індивідуальний та диференційований підходи.
üСучасні освітні технології у системі підготовки фахівців.
üОсвітньо-виховний простір як середовище формування особистості.
üПсихолого-педагогічні засади соціалізації учнівської та студентської молоді.
üТеорія і практика розвитку особистості: історичний аспект
Загалом у роботі конференції взяли участь представники 37 вищих та 16 загальноосвітніх навчальних закладів України, Росії і Польщі.
Україну представляли науковці і педагоги міст Херсон, Одеса, Київ, Кіровоград, Миколаїв, Полтава, Івано-Франківськ, Сімферополь, Умань, Харків, Чернігів, Глухів, Біла Церква, Донецьк, Луганськ, Дніпропетровськ, Запоріжжя, а також Херсонської області.
Серед учасників конференції – 29 докторів наук, 93 кандидати наук, 22 викладачі ВНЗ, 29 аспірантів та здобувачів, 5 директорів та 19 учителів загальноосвітніх навчальних закладів, 10 практичних психологів, 12 методистів.