Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 2 лютого 2021 року в онлайн-режимі за допомогою хмарної платформи ZOOM відбувся авторський науково-практичний семінар для вчителів початкових класів міста та області за участі Ольги Михайлівни Гісь

Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 2 лютого 2021 року в онлайн-режимі за допомогою хмарної платформи ZOOM відбувся авторський науково-практичний семінар для вчителів початкових класів міста та області за участі Ольги Михайлівни Гісь, кандидата фізико-математичних наук, психолога, учителя вищої категорії, лауреата міжнародної стипендії ім. Фулбрайта в галузі освіти, академічного директора Школи вільних та небайдужих (м. Львів), співавтора підручників з  математики для 1-4 класів НУШ; Галини Афанасіївни Іваниці, кандидата педагогічних наук, доцента, доцента кафедри практичної психології та розвитку особистості, першого проректора з науково-педагогічної роботи Комунального закладу вищої освіти «Вінницька академія неперервної освіти». Організували та провели захід працівники навчально-методичної лабораторії початкової освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». У роботі семінару взяло участь 52 педагоги  із закладів загальної середньої освіти Херсонської області.

Виступ Ольги Михайлівни Гісь був присвячений питанню «Математика у мандрах – легко і цікаво. Задачі на рух у 4 класі». Під час виступу авторка розповіла присутнім, у чому полягає інноваційність її підручника, акцентувала увагу на тому, що матеріал у підручнику  викладено в дитячому стилі, з використанням ігрових форм, веселих завдань, сюжетних історій; підручник має сучасний дизайн, навчальний матеріал максимально візуалізований, а для розгортання тем використано системний блочний підхід; завдання практико орієновані (щоб діти розуміли, де їх можна використати в реальному житті), носять пізнавальний характер для підвищення загальної обізнаності дитини.

Галина Афанасіївна Іваниця презентувала присутнім підручник «Українська мова. 4 клас». Авторка зазначила, що підручник – це особливий вид навчальної книги й має уможливити сучасну стратегію побудови освітнього процесу. Він містить внутрішньо предметну і міжпредметну інтеграцію, зміст побудовано на компетентнісному, тематичному, діяльнісному, ігровому підходах і дозволяє реалізувати сучасні методики викладання, орієнтовані на практичну, пізнавальну, самостійну, пошукову, творчу діяльність  дітей.

По завершенню семінару педагоги  відзначили, що такі зустрічі є важливими, розширюють їхню обізнаність у питаннях авторського підходу до створення підручників та мотивують до подальшої плідної професійної діяльності.

Категорія: Новини
Оберіть мову