03 листопада 2020 року відбувся онлайн-семінар на платформі Zoom з теми «Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2021 році. Характеристики сертифікаційних робіт ЗНО-2021. Експрес-аналіз результатів ЗНО в 2020 році: регіональний аспект»

03 листопада 2020 року відбувся онлайн-семінар на платформі Zoom з теми «Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2021 році. Характеристики сертифікаційних робіт ЗНО-2021. Експрес-аналіз результатів ЗНО в 2020 році: регіональний аспект» для вчителів-предметників (українська мова і література, математика, іноземні мови) Нововоронцовського району.

Світлана Федорівна Одайник, доктор філософії, доцент, проректор з питань зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» висвітлила підсумки проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2020 році та регіональні результати ЗНО з української мови і літератури, математики, іноземних мов у закладах освіти Херсонської області. Повідомила учасникам семінару, що працівники навчально-методичної лабораторії зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» проаналізували результати ЗНО з кожного предмета за три роки (2018, 2019, 2020) і зробили висновок, що для підготовки випускників до ЗНО 2021 потрібно звертати особливу увагу на ті завдання, з якими з року в рік абітурієнти справляються менше, ніж на 50%.

Людмила Миколаївна Назаренко, доктор педагогічних наук, заступник директора Херсонського регіонального центру оцінювання якості освіти, поінформувала учасників про особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2021 році.

Валентина Анатоліївна Нікольченко, директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Нововоронцовської районної ради, розкрила важливість тематики семінару як для молодих спеціалістів, так і для вчителів української мови і літератури, математики, іноземних мов зі стажем.

Лариса Вікторівна Біла, завідувач навчально-методичної лабораторії зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти, акцентувала увагу вчителів математики на розв’язанні завдання, скерованого на перевірку однієї з ключових компетентностей, а саме – фінансової грамотності, тобто вміння втілювати в життя ініціативи й ідеї для підвищення власного добробуту. Виконання цього завдання передбачало аналіз наведеної в умові інформації для визначення додаткової плати за понаднормовий пробіг орендованого автомобіля, якщо відома добова норма пробігу й пробіг автомобіля за шість діб. Так, як з цим завданням у 2020 році впоралися лише 53 % тестованих.

Тетяна Володимирівна Власенко, методист організаційно-технологічного відділу Херсонського регіонального центру оцінювання якості освіти, розповіла про характеристику сертифікаційної роботи з української мови: структуру тесту; час, відведений на його виконання; конкретизувала кількість та типи завдань, уміщених до сертифікаційної роботи; навела схему нарахування тестових балів. Звернула увагу учасників семінару на те, що сертифікаційна робота з української мови містить 40 завдань, максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, – 74, а на виконання роботи відведено 150 хвилин. Сертифікаційна робота з української мови і літератури містить 67 завдань, максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, – 116, а на виконання сертифікаційної роботи відведено 210 хвилин.

Людмила Володимирівна Кирпаньова, методист організаційно-технологічного відділу Херсонського регіонального центру оцінювання якості освіти, доповіла, що сертифікаційна робота з математики (завдання рівня стандарту) містить 28 завдань. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, – 50, на виконання роботи відведено 150 хвилин. А сертифікаційна робота з математики рівня стандарту та профільного рівня налічує 34 завдання різних форм і на її виконання відведено 210 хвилин. Для випускників, які вивчали математику на профільному рівні, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи з математики. А для тих, хто вивчав математику на рівні стандарту, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання завдань №1-26, 30, 31.

Антон Ігорович Дробитько, методист організаційно-технологічного відділу Херсонського регіонального центру оцінювання якості освіти, надав аналіз характеристики сертифікаційної роботи з англійської мови. Зазначив, що сертифікаційна робота з англійської мови налічує 59 завдань різних форм та складається з чотирьох частин: «Розуміння мови на слух (аудіювання)» (16 завдань), «Читання» (22 завдання), «Використання мови» (20 завдань) і «Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю). Для тих, хто вивчав англійську мову на рівні стандарту, у процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання завдань №1–16 частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)», №17–32 частини «Читання», №39–43, №49–53 частини «Використання мови» та №59 частини «Письмо». А для тих, хто вивчав англійську мову на профільному рівні, використовуватиметься тестовий бал, отриманий за виконання всіх завдань тесту.

Дякуємо учасникам семінару за актуальні питання, професійну допитливість і бажання вдосконалюватися.

Категорія: Новини
Оберіть мову