28 жовтня 2020 року відбувся науково-методичний семінар для вчителів української мови і літератури зі стажем роботи до 3-х років з теми «Критерії оцінювання усних та письмових видів роботи на уроках української мови і літератури» на платформі ZOOM.

28 жовтня 2020 року відбувся науково-методичний  семінар для вчителів української мови і літератури зі стажем роботи до 3-х років з теми «Критерії оцінювання усних та письмових видів роботи на уроках української мови і літератури» на платформі ZOOM. Тема виявилася актуальною не тільки для молодих спеціалістів, яких серед учасників заходу було 60%, а й для вчителів зі стажем від 10 до 42 років. Також слухачами семінару стали й учителі зарубіжної літератури, іноземної мови, методисти РМК, консультанти Центрів професійного розвитку педагогів. Заздалегідь було вивчено, з якими саме труднощами стикалися вчителі під час оцінювання різних видів робіт учнів, тому зміст виступів спікерів було наповнено відповідно до запитів педагогів.

Питання оцінювання змісту та мовного оформлення учнівських творів, есе, переказів розкрила Людмила Марецька – к.п.н., доцент кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». Під час спільного редагування тексту зі слухачами було опрацьовано класифікацію мовленнєвих помилок, що зазвичай для молодих спеціалістів є проблемним, та особливості оцінювання змісту. Також розглянули сучасні підходи до методики організації написання творчих робіт учнів.

Особливості оцінювання результатів навчальних досягнень учнів з української літератури охарактеризувала Ганна Чух – методист навчально-методичної лабораторії української мови і літератури КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». Учителі мали можливість практично відпрацювати нові підходи до оцінювання, ознайомитися з цікавими методичними знахідками.

Ірина Снігур – методист навчально-методичної лабораторії української мови і літератури КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» – надала вчителям української мови і літератури чіткі методичні рекомендації щодо оцінювання ведення робочих зошитів, окремих видів роботи в зошитах та проаналізувала типові недоліки, яких припускаються педагоги, оцінюючи домашнє завдання, самостійні роботи тощо.

Оцінку маємо ставити не заради оцінки, оцінка в принципі в сучасній школі має бути не каральною, а формувальною, мотивувальною, розвивальною, такою, що надихає, мотивує до зростання й розвитку – таким був підсумок роботи заходу.

Учасники семінару мали можливість виконати контрольний тест, а в разі успішного результату отримати сертифікат про участь у заході.

Дякуємо вчителям-словесникам за активність у прагненні до знань, а молодим спеціалістам – за бажання зростати та вдосконалюватися.

Категорія: Новини
Оберіть мову