9 червня 2020 року для керівників закладів загальної середньої освіти навчально-методичною лабораторією управління навчальними закладами Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради було організовано та проведено вебінар з теми «Система «змішаного навчання» в Рішельєвському ліцеї (м. Одеса)».

9 червня    2020  року    для  керівників  закладів загальної середньої освіти навчально-методичною лабораторією управління навчальними закладами Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради було організовано та проведено вебінар  з теми  «Система «змішаного навчання» в Рішельєвському  ліцеї (м. Одеса)».

Євген Васильович Ігнатенко, заступник директора з дистанційної освіти Комунального закладу  «Рішельєвський ліцей» м. Одеси, розповів про дослідно-експериментальний проєкт, який  здійснюється на базі закладу протягом двох років та у якому беруть участь учні 7 і 8 класів. Суть експерименту полягає в тому, що освітній процес у цих класах здійснюється як в очній формі (3 дні), так і в дистанційній (2 дні).  Під час дистанційної роботи учні  вивчають матеріал, який розміщено на сайті дистанційної освіти ліцею,  у формі відеоуроку, конспекту чи презентації, після чого виконують тестову частину заняття. Учитель у цей час знаходиться на постійному зв`язку з дітьми, відповідає на їх запитання, пояснює те, що залишилось незрозумілим для дітей.

Олена Юріївна Крюченкова, завідувачка навчально-науковим підрозділом Рішельєвського    ліцею  «Центр STEM-освіти», учитель зарубіжної літератури та російської мови, зазначила, що така форма навчання вимагає, перш за все, від педагога окремих зусиль щодо підготовки та контролю знань, складання планування з урахуванням особливості тем уроків та вибору форм і методів роботи.

Світлана Анатоліївна Тувіченко, завідувачка «Центру  STEM-освіти»  Рішельєвського    ліцею, розповіла про організацію STEM-освіти у закладі та цікаві заходи, які організуються на базі ліцею з цієї тематики.

Слухачі  заходу    дізналися про канали дистанційної освіти, що представлені на сайті закладу. Цікаво було  почути  про   ідею суботніх вебінарів, які  проводять викладачі  вищих навчальних закладів та випускники-науковці ліцею. Така форма навчання  є елементом профорієнтаційної роботи, дуже подобається учням, розвиває їхній  інтерес до навколишнього світу, розширює світогляд.

Тетяна Олександрівна Кузьміч, завідувачка навчально-методичної лабораторії управління навчальними закладами Комунального вищого навчального закладу  «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради,  подякувала  одеським колегам  за змістовну бесіду та  наголосила  на тому, що система «змішаного навчання» стимулює вчителів до більш творчої роботи , а учнів вчить бути самостійними та відповідальними  в процесі навчання.

Підсумовуючи  цікаву розмову з актуальної теми, усі учасники зустрічі, дійшли висновку про  те, що дистанційні форми роботи можуть займати  лише певний відсоток в освітньому процесі (для навчання з обдарованою молоддю, для тих учнів, які з певних причин були відсутніми на занятті, з дітьми, які потребують особливої уваги тощо). Але ж  справжня соціалізація учнів можлива тільки у колективі, коли відбувається живе спілкування, тому основною формою навчання для наших учнів має залишатися  очна форма.

З освітніми  можливостями сайту Рішельєвського ліцею можна ознайомитися за покликанням http://rl.odessa.ua/index.php/uk/

Категорія: Новини
Переклад