28 квітня 2020 року відбулася четверта ZOOM-зустріч у форматі «науково-методичний міст», який був присвячений особливостям створення діагностичних робіт з математики для пілотних класів Нової української школи.

28 квітня 2020 року відбулася четверта ZOOM-зустріч у форматі «науково-методичний міст», який був присвячений особливостям створення діагностичних робіт з математики для пілотних класів Нової української школи. На зустрічі були присутні 57 учасників із Вінницької, Житомирської, Закарпатської, Миколаївської, та Херсонської областей.

Запрошений гість: Марія Барна, доцентка, завідувачка кафедри педагогіки комунального закладу Львівської обласної ради (КЗ ЛОР) «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», тренерка НУШ, експертка оцінювання якості освіти, членкиня робочої групи з розробки модельних програм та діагностичних робіт з математики  для пілотних класів. Марія Барна вказала на варіативність особливостей реалізації Державного стандарту математичної освітньої галузі різними розробниками програм з математики, зазначила необхідність реалізації компетентісного підходу в реалізації освітнього змісту та впровадженні формувального й підсумкового оцінювань. Комінарець Т. В., завідувачка кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій, координаторка НУШ скерувала подальшу роботу науково-методичного мосту, винесла на загал низку актуальних питань та звернула увагу на ризики, що стосуються забезпечення пілотних класів, починаючи від підручників для учнів 4 класів  та закінчуючи викладацьким складом учителів для п’ятикласників.  Запитань багато, на жаль, відповідей замало. Віримо, що відбудуться позитивні зміни з пілотними класами на наступний навчальний рік.

Категорія: Новини
Оберіть мову