Кафедра теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» організувала 14 квітня 2020 року ІІІ науково-методичний міст з теми «Як дистанційне навчання сприяє підвищенню рівня інтеграції та доступності змісту початкової освіти».

Медіаграмотність і дистанційне навчання стали викликом не тільки для українських шкіл, але й для всього суспільства. І тут у нас немає часу на роздуми, тому за роботу взялися всією громадою, бо питання стоїть не про чергову моду в освіті, а про відокремлення фактів від суджень, про прищеплення молодшим школярам щоденних звичок медіаграмотної людини.

Щоб знайти відповіді на виклики сучасності, кафедра теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» організувала 14 квітня 2020 року ІІІ науково-методичний міст з теми «Як дистанційне навчання сприяє підвищенню рівня інтеграції та доступності змісту початкової освіти». У ZOOM- зустрічі брали участь координатори та педагогічні працівники Житомирської, Закарпатської, Миколаївської, Полтавської та Херсонської областей, які працюють у межах дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з теми «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти». Захід зібрав 34 учасники. У роботі мосту брала участь Інна Іванова, заступниця директора Першотравненської ЗЗСО I-III ступенів, авторка навчальної програми для початкової школи «Я у медіапросторі» (гриф МОН України у 2016 та 2018 роках), медіапедагогиня, медіатренерка, яка висвітлила  актуальну тему «Змістова лінія «Досліджуємо медіа». Як уроки стають частинкою життя» та відповіла на запитання учасників. До спілкування приєдналася Тетяна Комінарець, доцентка, завідувачка кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій академії, яка розкрила значення інформаційної гігієни для навчання й життя учнів початкової школи.  До спілкування долучилися досвідчені вчителі пілотних класів.  Лайфхаками, ресурсами для мотивування учнів до дистанційного навчання поділилася Юлія Харченко, учителька початкових класів Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №27 Херсонської міської ради. Світлана Волтарніст, учителька Романівської гімназії Житомирської області розкрила правила безпеки з медіапростором для молодших школярів. Під час федбеку виначили  тему наступного науково-методичного мосту, а саме: «Ризики дистанційного навчання». Вирішили запросити спеціального гостя — Івана Стромила, фахівця  Майкрософт, учителя інформатики Вінницького ліцею «Дельфін». Під час зустрічі панувала атмосфера, що мотивує та надихає.

Категорія: Новини
Оберіть мову