14-15 травня 2019 року фахівці Херсонського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти були залучені до проведення заходів, присвячених роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

На сучасному етапі суспільного розвитку відбулася зміна ставлення громадськості до людей з особливими освітніми потребами на нову парадигму створення сприятливих умов для соціальної інтеграції таких дітей та молоді. У вирішенні цих задач беруть участь різні освітні ланки, зокрема позашкільна освіта, про що зазначено у законі України  «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг». Міністерство освіти і науки  України запропонувало на громадське обговорення проект Порядку  організації інклюзивного навчання  в системі позашкільної освіти, який має на меті правове врегулювання організації освітнього процесу в системі позашкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Тому, вже сьогодні заклади позашкільної освіти міста Херсона та області приділяють багато уваги впровадженню інклюзивних практик у свою діяльність.

14-15 травня 2019 року фахівці Херсонського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти були залучені до проведення заходів, присвячених роботі з дітьми з особливими освітніми потребами:  засідання обласної координаційно-методичної ради з позашкільної освіти на базі Комунального закладу «Центр науково-технічної творчості учнівської молоді» Херсонської обласної ради та методичного семінару на базі Херсонського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді.

Завідувач центру, Юдіна Олена Вікторівна, під час виступу ознайомила учасників з актуальними тенденціями розвитку інклюзивної освіти в Україні та інших країнах світу, філософією інклюзії та організаційно-методичними засадами запровадження такої форми навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Методист, Церюта Оксана Іванівна, висвітила питання взаємодії педагогічних працівників позашкілля з батьками дітей з особливими освітніми потребами, особливостей побудови конструктивного діалогу, розуміння розвитку оптимізації спілкування дітей в учнівському колективі.

Методист, Калин Катерина В’ячеславівна, наголосила на тому, що здоров’я, розвиток, становлення дітей насамперед завдання і обов’язок батьків. За невиконання або неналежне виконання обов’язків щодо виховання дітей батьки можуть бути притягнені до різних видів юридичної відповідальності. Ознайомила із законодавчими та нормативно-правовими документами, які регламентують цю відповідальність.

Категорія: Новини