16 жовтня 2018 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся науково-практичний семінар для вчителів початкових класів з теми «Спектр пізнавальних методик (LEGO, сторітелінг, інфографіка)».

16 жовтня 2018 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся науково-практичний семінар для вчителів  початкових класів з теми «Спектр пізнавальних методик (LEGO, сторітелінг, інфографіка)». У роботі заходу взяли участь 70 педагогів області. Під час семінару були висвітлені важливі питання щодо реформування початкової школи, а саме: використання різноманітних методик для формування пізнавальної активності дітей, для мотивування їх до здобуття знань. Катерина Володимирівна Волик, методист Херсонського методичного кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради, тренер Освіторії, разом з педагогами створювала інтелектуальні карти за різноманітною тематикою, опрацьовувала особливості ментальних карт як важливого засобу інтелектуального розвитку здобувача освіти. Практичне заняття, яке провела Олена Вікторівна Кохановська, старший викладач кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін, викликало жвавий інтерес у вчителів. За ноутбуками педагоги навчалися проводити експрес-опитування засобами інтернет-технологій, розкрити таємниці QR-кодів тощо. Людмила Петрівна Марецька, доцент кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін, зацікавила педагогів застосуванням методів сторітелінгу, RAFTу,  Daily 5 («Щоденні п’ять»), які сприятимуть розвитку критичного мислення учнів, їхніх умінь створювати цікаві історії, розповіді та створенню умов для розвитку творчих здібностей учнів, хисту до письма. Ольга Володимирівна Стребна, доцент кафедри теорії й методики дошкільної й початкової освіти та мовних комунікацій, занурила колег у цікавий світ навчання з  методикою «Шість цеглинок» (LEGO), що спрямована на тренування пам’яті, розвитку моторики, уваги, ментальної гнучкості і креативності школярів. Через гру учні зможуть навчитися таким важливим, передбаченим НУШ навичкам, як, наприклад, розв’язання  проблемних завдань, робота в команді, здобувати  важливі академічні знання й формувати вміння. Пошук оригінальних підходів до навчання, опанування сучасними методиками – завдання педагога Нової української школи. Учителі на власному досвіді відчули дієвість різноманітних методик як інструменту навчання та отримали неабияке задоволення від спілкування.

Категорія: Новини