На допомогу педагогові

Керівникові закладу освіти

Організація допрофільної та профільної підготовки у закладі загальної середньої освіти.

Моделювання освітнього простору: аспект соціалізації

Духовно-інтелектуальні виміри виховного слова: мистецтво авторської казкотерапії

Педагогіка серця В. Сухомлинського

Різдвяні казки для дітей та дорослих

Управлінський семінар

Виховний потенціал медіаосвіти

Фандрайзинг

Г. Сковорода

В. Сухомлинський

Учителеві
Учителю зарубіжної літератури

 

Досвід роботи закладів загальної середньої освіти здобутий у період коронавірусної інфекції COVID-19

Українська сучасна проза для дітей та підлітків на уроках позакласного читання

Методичні рекомендації «СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА НА УРОКАХ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ »

Формування загально-розвиненої, творчої особистості засобами STEM-освіти (Жакоміна Тетяна Михайлівна)

Критичне мислення для освітян

Українська мова. Стратегія розвитку критичного мислення «РАФТ»(Інна Большакова тренер Міжнародного проекту «Читання та письмо для розвитку критичного мислення»

Ромашка Блума, критичне мислення, питання, розвиток, комунікативні навички, новий підхід (Погодаєва Тетяна)

Рефлексія, уроки в початковій школі

Оцінювання (Погодаєва Тетяна)

Історія. (Фрагменти уроків за технологією критичного мислення)

Майстер-клас «Кластер-метод критичного мислення» Практичне заняття для вчителів. Автор — Лапаєва О.С. Матеріал на конкурс «Вчитель року-2017» у номінації «Вчитель початкових класів»

Кейс технологія на уроках у початковій школі

Українська мова. Методична система Щоденні 5 (Письмо для себе) Рекомендації надає Марина Пристінська – заступник директора НВК «Новопечерська школа»

Ранкові зустрічі від Скрипник Ірини та дошки Lino

Ранкова зустріч 1 — SkoolTV

Ранкові зустрічі. Новоукраїнська школа

Нова українська школа в Ірпені

Новий освітній простір. Оформлення –дизайн стін навчального закладу. Колекція фотографій

Презентація кабінету 1 класу

Ефективне навчання математики у початковій школі

Активні форми роботи на уроках математики

Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу школярів (Людмила Суховерхова)

Що таке інтерактивне навчання і чому воно ефективне (Пометун Олена)

Класифікація інтерактивних технологій

 

Вихователеві закладу дошкільної освіти
Педагогові закладу позашкільної освіти
Бібліотекареві закладу освіти

Лист ІМЗО від 23.05.2019 р. № 22.1/10-2024 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека — 2020″»

Упровадження Універсальної десяткової класифікації
  1. Постанова Кабінету Міністрів України № 177 від 22 березня 2017 року „Про припинення використання Бібліотечно-бібліографічної класифікації та впровадження Універсальної десяткової класифікації”
  2. Наказ МОН України від 26.06.2017 № 929 „Про впровадження Універсальної десяткової класифікації в практику роботи бібліотек”
  3. Нормативні матеріали. Стандарти:

ДСТУ 6096:2009 (ГОСТ 7.90–2007, MOD). Універсальна десяткова класифікація. Структура, правила ведення та індексування. – Чинний з 2009.07.01. – Вид. офіц. – Київ : Держспоживстандарт, 2009. – ІІІ, ІІІ, 22 с. – (Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи) (Національний стандарт України)

ДСТУ 2395–2000 (ГОСТ 30671–99) (ISO 5963:1985). Обстеження документа, встановлення його предмета та відбір термінів індексування. Загальна методика. – Вид. офіц. – Київ : Держстандарт України, 2001. – 8 с. – (Інформація та документація) (Державний стандарт України)

ДСТУ ГОСТ 7.59:2003 (ГОСТ 7.59-2003 (ИСО 5963-85), IDT). Індексування документів. Загальні вимоги до систематизації та предметизації. – Вид. офіц. – Київ : Держспоживстандарт України, 2004. – 6 с. – (Система стандартів з інформації, бібліотечної справи та видавничої справи) (Національний стандарт України)

Оберіть мову