13 березня 2018 року слухачі курсів підвищення кваліфікації директорів закладів загальної середньої освіти в рамках проходження управлінської практики відвідали Херсонську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №30 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу та англійської мови Херсонської міської ради. Тема зустрічі була присвячена важливому аспекту Нової української школи: «Організація допрофільної та профільної підготовки в закладах загальної середньої освіти».

   13 березня  2018 року слухачі  курсів підвищення кваліфікації  директорів закладів загальної середньої освіти  в рамках проходження управлінської практики відвідали Херсонську спеціалізовану школу  І-ІІІ ступенів №30 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу та англійської мови Херсонської  міської ради. Тема зустрічі була присвячена важливому аспекту Нової української школи: «Організація допрофільної та профільної підготовки в закладах загальної середньої освіти».

З виступу директора Оксани Вікторівни Барнаш слухачі курсів дізналися про особливості системи організації  допрофільної та профільної освіти в навчальному закладі. У 2002 році була прийнята нова концепція спеціалізованої школи, в якій  відображені такі особливості навчального закладу: структура спеціалізованої школи; авторський курс викладання інформатики; функціонування старшої школи тільки як профільної; забезпечення неперервності загальної середньої освіти.

Педагоги, що нестандартно працюють, широка мережа предметних гуртків, додаткових освітніх послуг, співпраця вчителів старшої та початкової школи, педагогів та батьків створюють атмосферу творчості та перемоги. Так  за результатами зовнішнього незалежного оцінювання у 2016/2017 навчальному році заклад посідає І місце в десятці кращих навчальних закладів м. Херсона та Херсонської області. Перемоги учнів у ІІ та ІІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад (математика, англійська мова, інформаційні технології, українська та російська мови, історія, біологія, хімія, інформатика, екологія, трудове навчання) свідчать про результативність широкого спектру  форм та методів методичної роботи  щодо допрофільної та профільної підготовки в навчальному закладі: на кращий методичний комплекс вивчення теми, на кращу літературну розробку для самостійного вивчення теми, на кращу творчу роботу, на кращу мультимедійну презентацію до уроку, на кращу дидактичну гру – для педагогів; написання рефератів (7-8 класи), літературне есе (10-11 класи), курсові роботи з  профільних дисциплін (9-10 класи), спіч на вільну тему – для учнів.

Зівакіна Олена Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, ознайомила керівників закладів із особливостями створення робочого плану школи.

Міцна матеріально-технічна база школи є необхідним елементом створення успішної профільної атмосфери навчального закладу: 4 кабінети інформатики, 50 предметних кабінетів, різноманітний бібліотечний фонд, сучасні спортивні зали, спортивно-ігрові майданчики, комфортабельна їдальня з лінією гарячого харчування, актова зала з сучасною освітлювальною  та звуковою апаратурою, медичне обладнання для профілактики захворювань.

Слухачі  курсів підвищення кваліфікації  директорів закладів загальної середньої освіти  обговорили з директором навчального закладу новий Закон України «Про освіту» та Концепцію Нової української школи, відзначаючи, що ці документи створюють можливості для розвитку компетентнісного навчання.

Категорія: Новини
Оберіть мову