Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» науково-методична лабораторія початкової освіти за підтримки видавництва «Ранок» організувала проведення 26 червня 2017 року авторського семінару Оксани Михайлівни Гісь, кандидата фізико-математичних наук, психолога, співавтора підручників з математики для 1-3 класів, автора програми розвитку продуктивного мислення учнів молодшого шкільного віку.

Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» науково-методична лабораторія початкової освіти за підтримки видавництва «Ранок» організувала проведення 26 червня 2017 року авторського семінару Оксани Михайлівни Гісь, кандидата фізико-математичних наук, психолога, співавтора підручників з математики для 1-3 класів, автора програми розвитку продуктивного мислення учнів молодшого шкільного віку, утіленої в низці навчальних закладів України з теми «Теорія і практика професійного зростання сучасного вчителя початкових класів в умовах Нової української школи». У роботі семінару взяли участь 120 педагогів  загальноосвітніх навчальних закладів Херсонщини.

Ольга Михайлівна зосередила увагу вчителів на особливостях розвитку продуктивного мислення школярів, розповіла присутнім, як пробудити в дитини радість творчості та пізнання, як розвинути її здібності та вміння мислити сміливо, творчо, логічно і водночас нестандартно.

Автор запропонувала серію розвивальних завдань і головоломок, мета яких – стимулювати роботу дитячого мозку, пробуджувати потяг до творчості.

Ольга Михайлівна Гісь поділилася досвідом створення навчальних матеріалів, ознайомила вчителів зі структурою підручника, його перевагами та інноваціями: ігровою формою подання матеріалу, авторськими малюнками ілюстраторів, системним блочним підходом до розгортання тем, практичністю задач.

Окремо Ольга Михайлівна звернула увагу педагогів на інновації навчально-методичного комплекту, що складається з підручника, робочого зошита, методичного посібника для вчителя (розробки уроків, календарне планування та математичні ігри). Автор продемонструвала присутнім, що підручники мають сучасний привабливий дизайн, матеріал викладений у стилі, доступному дітям, використаний системний блочний підхід щодо розгортання тем. Для підвищення загальної обізнаності дитини в підручнику вміщені завдання пізнавального характеру, що мають практичну спрямованість.

Педагоги пересвідчилися, що підручник наповнений достатньою кількістю матеріалу для розкриття тієї чи іншої теми та її закріплення, завданнями для самоперевірки.

Після загального огляду комплекту Ольга Михайлівна нагадала присутнім, що необхідно змінювати і методику викладання, щоб пробуджувати в дітей бажання думати, а не просто запам’ятовувати матеріал, викладений учителем.

Зустріч була насиченою та змістовною, усі присутні підвищили мотивацію для майбутньої плідної педагогічної праці. Учасники семінару отримали сертифікати.

Категорія: Новини
Оберіть мову