Page 115 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 115
ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ
СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА ОДАЙНИК
доктор філософії, доцент,
член-кореспондент Української академії акмеології,
проректор з питань зовнішнього оцінювання та моніторингу
якості освіти, доцент кафедри педагогіки й менеджменту освіти
Світлана Федорівна Одайник народилася 1 вересня 1966 року в селі Яланець
Томашпільського району Вінницької області. У 1983 році закінчила Яланецьку
середню школу.
З 1983 по 1986 роки навчалася в Харківському педагогічному училищі за
спеціальністю «Дошкільне виховання», здобула кваліфікацію «Вихователь дитячого
садка». Після закінчення в 1986 році Харківського педагогічного училища, працювала
у Великоолександрівському дитячому садку № 1 Херсонської області.
З 1987 року трудову діяльність продовжила в Голопристанській школі № 4
Херсонської області, працювала вихователем групи продовженого дня.
З 1988 по 1994 роки навчалася у Сімферопольському державному
університеті, після закінчення якого здобула кваліфікацію «Філолог. Викладач
російської мови та літератури». Згодом працювала вчителем російської мови
і зарубіжної літератури та очолювала клуб «Молодого вчителя» в Голопристанській
школі № 4 Херсонської області.
Наукову діяльність розпочала в 2001 році в Південноукраїнському
регіональному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів (нині –
Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти»
Херсонської обласної ради).
З 2002 по 2004 рік працювала завідувачем навчально-методичного кабінету
національних меншин, а з 2004 року – завідувачем науково-методичної лабораторії
національних меншин. Роботу лабораторії спрямувала на забезпечення освітніх
потреб національних меншин; створення умов розвитку етнічної, культурної та
релігійної самобутності національних меншин; реалізацію політичних, економічних,
соціальних, культурних прав і свобод громадян незалежно від їхнього етнічного
походження.
Очолювала «Музей історії народної освіти» Південноукраїнського
регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. Доклала багато
зусиль щодо систематизації музейних матеріалів; систематично проводила оглядові
та тематичні екскурсії; залучала слухачів курсів підвищення кваліфікації і студентів
закладів вищої освіти області до виявлення, вивчення та опису педагогічних пам’яток
для виховання дбайливого ставлення до вітчизняної культури, поповнення
постійнодіючої виставки «Херсонщина – дітям».
З 2005 року – викладач кафедри менеджменту освіти.
З вересня 2006 року – старший викладач кафедри менеджменту освіти (за
сумісництвом), а з грудня цього ж року – проректор з питань зовнішнього оцінювання
та моніторингу якості освіти Південноукраїнського регіонального інституту
післядипломної освіти педагогічних кадрів.
У 2007 році захистила дисертацію з теми «Формування мовленнєвих навичок
учнів основної школи на уроках російської мови у процесі вивчення простого речення
(в школах з українською мовою навчання)» та здобула науковий ступінь кандидата
педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (російська
мова).
З серпня 2007 року – доцент кафедри теорії та методики викладання
соціально-економічних дисциплін, а з вересня 2009 року – доцент кафедри
менеджменту освіти Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної
113