Page 114 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 114

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

        Велику увагу приділяє роботі з творчою молоддю, бере активну участь
у вирішенні завдань виявлення та розвитку дитячої обдарованості. Багато років
поспіль є організатором і членом журі обласних і всеукраїнських учнівських олімпіад
з навчальних предметів та студентських конкурсів, зокрема Всеукраїнського конкурсу
студентських наукових робіт із галузі «Загальна та соціальна психологія». Є активним
учасником науково-практичних конференцій, семінарів різного рівня. Організовує
й проводить низку навчально-методичних семінарів, тренінгів, круглих столів
з питань фахової й професійної підготовки педагогів.

        Тісно співпрацює з навчальними закладами Херсонщини, здійснює науковий
супровід науково-дослідної роботи експериментальних шкіл, а саме:

        – у Херсонському Таврійському ліцеї мистецтв Херсонської міської ради –
закладі спеціалізованої освіти І-ІІІ ступенів мистецького профілю з теми «Формування
поліхудожньої компетентності здобувачів освіти в умовах закладу спеціалізованої
освіти І-ІІІ ступенів мистецького профілю». Термін проведення експерименту –
2018-2022 роки;

        – у Скадовській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Чаплинської селищної
ради Херсонської області – закладі загальної середньої освіти з державною формою
власності з теми «Формування життєвої компетентності здобувачів освіти в умовах
інноваційного освітнього простору закладу загальної середньої освіти сільської
місцевості». Термін проведення експерименту: 2018–2022 роки;

        – у Херсонському ясла-садку компенсуючого типу-центрі розвитку дитини № 60
Херсонської міської ради з теми «Моделювання навчально-корекційного освітнього
середовища в дошкільному закладі». Термін проведення експерименту –
2016-2021 роки.

        Основні проблеми, що входять до кола професійних інтересів: психологічні
особливості змісту сучасних педагогічних нововведень – компетентнісного,
особистісно орієнтованого підходів та профільного навчання; проблеми змісту
роботи психологічної служби системи освіти; психологічні основи післядипломної
педагогічної освіти; психологічні особливості обдарованої дитини; психологічна
підготовка педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти до роботи
з обдарованими дітьми; психодіагностика інтелекту та креативності; психологічний
супровід освітнього процесу.

        За темою наукового дослідження «Психологічний супровід освітнього процесу
в закладах освіти» Лідія Іванівна підготувала до друку методичний посібник
«Психологічний супровід обдарованих дошкільнят та молодших школярів» (2017 р.),
розділ «Психологічний супровід навчально-виховного процесу» колективної
монографії «Теоретичні та методичні засади розвитку професійної компетентності
вчителів та працівників психологічної служби в системі післядипломної освіти»
(2018 р.), методичні рекомендації «Психологічний супровід дослідно-
експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах» (2016 р.) та
низку статей у фахових журналах і збірниках наукових конференцій.

        Лідія Іванівна є членом редакційної колегії науково-методичного журналу
«Таврійський вісник освіти».

        Автор 90 наукових, науково-методичних праць, серед яких 3 монографії,
2 навчальні посібники, статті, тези конференцій, методичні рекомендації.

        Має нагороди: нагрудні знаки «Відмінник освіти України», «Софія Русова» та
«Ушинський К. Д.», Почесні грамоти, подяки Міністерства освіти і науки України,
Академії педагогічних наук України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»,
ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, голови Херсонської
обласної державної адміністрації, Українського центру оцінювання якості освіти.

     112
   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119