Page 118 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 118
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Проводяться виїзні семінари, консультації, тренінги в районах та ОТГ області із
залученням до участі педагогів закладів дошкільної та загальної середньої освіти,
а також здобувачів освіти та їхніх батьків.
Відвідує Агачева Юлія Анатоліївна різні науково-практичні заходи.
У 2017 році проходила міжнародне стажування в Словаччині-Угорщині-Австрії
з питань розвитку освіти. Відбувся обмін досвідом українських та закордонних колег
з питань освітньої галузі країн.
З 2017 року є регіональним тренером у КВНЗ «Херсонська академія
неперервної освіти» з програми виховних заходів з попередження торгівлі людьми
«Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція». На базі академії
проводяться постійно діючі семінари-тренінги із зазначеної теми для заступників
директорів шкіл з виховної роботи, класних керівників, практичних психологів,
соціальних педагогів.
У 2018 році пройшла навчання із застосування посібника для тренера
«Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді» Благодійного
фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї» за підтримки Міжнародної федерації
планування сім’ї / IPPF. Завдяки підтримці фонду та постійному супроводу
й забезпеченню методичними матеріалами проводить навчальні семінари-тренінги
для заступників директорів шкіл з виховної роботи, класних керівників, учителів основ
здоров’я і біології, практичних психологів, соціальних педагогів тощо.
Останнім часом у сферу її наукових інтересів входить проблематика
з психологічної теорії і практики «Прояви психосоматики в особистості», навчаючись
за авторським курсом «Робота з психосоматикою в гештальт підході» Київського
інституту гештальт психології.
Пройшла навчання зі спеціалізації «Робота з віковими кризами в гештальт
підході» й отримала сертифікат. Отримані знання постійно впроваджуються
в практику роботи зі слухачами курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
Під час викладання лекційних і практичних занять приділяє увагу запиту
освітян, надаючи психологічну підтримку кожному вчителеві. Найбільше в професії
полюбляє практичну психологічну діяльність, у якій відбувається підтримка людини
в складних життєвих психологічних станах, пошук шляху виходу з яких важко
шукається самою людиною.
Ставлення до життя як до найголовнішої, найвищої цінності спонукає її до
активної життєвої позиції, бажання допомагати іншим і насолоджуватись
навколишнім світом.
Родину вважає основною підтримкою у своїй професійній діяльності.
Завжди з вдячністю працює й відпочиває, спілкується з людьми.
ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА ВОСТРІКОВА
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії й методики
викладання навчальних дисциплін, методист навчально-методичної
лабораторії іноземних мов
Вострікова Вікторія Володимирівна народилася 11 грудня 1972 року в селі
Веселе Березнигуватського району Миколаївської області.
1990 року закінчила Херсонську середню школу № 49. Того ж року вступила до
Херсонського державного педагогічного інституту, в 1995 році закінчила повний курс
зі спеціальності іноземні мови (німецька та англійська).
Заміжня. Має двох дітей.
116