Page 120 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 120
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
2013-2018 років: «Використання інтерактивних технологій як засобу підвищення
рівня мовленнєвої компетенції вчителів іноземної мови», «Реалізація комунікативно-
діяльнісного підходу на уроках іноземної мови в умовах профільного навчання»,
«Сучасні підходи до розвитку іншомовного спілкування вчителів іноземної мови»,
«Консультативний тренінг як засіб професійного самовизначення учнів
загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов»,
«Особливості використання STEM-технологій на уроках німецької мови»,
«Використання навчальної онлайн платформи як засобу професійного
самовдосконалення вчителя німецької мови».
У 2016 році отримала наукове звання доцена.
У червні 2017 році взяла участь у методичному семінарі німецькою мовою
з тем «Розвиток мовленнєвої компетенції на рівні В2», «Рефлексії занять згідно
діяльнісних методико-дидактичних принципів» та «Інтегрування країнознавчої
інформації ту комунікативно та міжкультурно спрямоване заняття німецької мови» та
склала мовний іспит з німецької мови, що відповідає міжнародному мовному
стандарту В2.
Нагороджена Почесною грамотою Інституту педагогіки АПН України,
Міністерства освіти і науки України, має низку подяк.
Вострікова В. В. є автором близько 45 публікацій, серій методичних
рекомендацій, авторської програми «Професійне самовиховання старшокласника
профільного ліцею», є співавтором монографії за темою дисертаційного дослідження
«Професійна орієнтація старшокласників у навчально-виховному процесі закладів
І-ІІ рівнів акредитації», а також низки колективних монографій «Аспекти профільного
навчання в сучасній освіті в поцесі вивчення філологічних дисциплін», «Інноваційні
підходи в системі курсової перепідготовки вчителів суспільствознавчих дисциплін»,
трьох навчально-методичних посібників «Білінгвальна іншомовна освіта в ЗНЗ:
ефективні прийоми навчання спілкуванню», «Використання інноваційних технологій
на уроках німецької мови як другої іноземної» та «STEM-технології як засіб
оптимізації навчального процесу на уроках німецької мови». Посібник «Білінгвальна
іншомовна освіта в ЗНЗ: ефективні прийоми навчання спілкуванню» за
співавторством та редакцією Вострікової В. В. посів друге місце в Шостому
всеукраїнському конкурсі на кращу науково-методичну розробку в системі ППО.
КАТЕРИНА ЮРІЇВНА ГАВРИЛОВА
кандидат юридичних наук, доцент старший викладач
кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін,
підполковник служби цивільного захисту
Народилась у місті Херсоні у 1984 році.
У 2006 році закінчила Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
і здобула вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та кваліфікацію юриста.
З 2006 року прийнята на службу до Головного управління МНС України
в Херсонській області, з присвоєнням спеціального звання лейтенант внутрішньої
служби. Цього ж року прийнята на роботу (за сумісництвом) до Міжрегіональної
академії управління персоналом (м. Херсон) на посаду викладача правових
дисциплін.
З 2006 року й до теперішнього часу проходить службу в МНС, ДСНС України
на різних посадах. У березні 2016 року наказом Державної служби України
з надзвичайних ситуацій присвоєно спеціальне звання «підполковник служби
118