Page 120 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 120

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
               «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                               ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

2013-2018 років: «Використання інтерактивних технологій як засобу підвищення

рівня мовленнєвої компетенції вчителів іноземної мови», «Реалізація комунікативно-

діяльнісного підходу на уроках іноземної мови в умовах профільного навчання»,

«Сучасні підходи до розвитку іншомовного спілкування вчителів іноземної мови»,

«Консультативний тренінг як засіб  професійного самовизначення учнів

загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов»,

«Особливості використання STEM-технологій на уроках німецької мови»,

«Використання навчальної онлайн платформи як засобу професійного

самовдосконалення вчителя німецької мови».

     У 2016 році отримала наукове звання доцена.

     У червні 2017 році взяла участь у методичному семінарі німецькою мовою

з тем «Розвиток мовленнєвої компетенції на рівні В2», «Рефлексії занять згідно

діяльнісних методико-дидактичних принципів» та «Інтегрування країнознавчої

інформації ту комунікативно та міжкультурно спрямоване заняття німецької мови» та

склала мовний іспит з німецької мови, що відповідає міжнародному мовному

стандарту В2.

     Нагороджена Почесною грамотою Інституту педагогіки АПН України,

Міністерства освіти і науки України, має низку подяк.

     Вострікова В. В. є автором близько 45 публікацій, серій методичних

рекомендацій, авторської програми «Професійне самовиховання старшокласника

профільного ліцею», є співавтором монографії за темою дисертаційного дослідження

«Професійна орієнтація старшокласників у навчально-виховному процесі закладів

І-ІІ рівнів акредитації», а також низки колективних монографій «Аспекти профільного

навчання в сучасній освіті в поцесі вивчення філологічних дисциплін», «Інноваційні

підходи в системі курсової перепідготовки вчителів суспільствознавчих дисциплін»,

трьох навчально-методичних посібників «Білінгвальна іншомовна освіта в ЗНЗ:

ефективні прийоми навчання спілкуванню», «Використання інноваційних технологій

на уроках німецької мови як другої іноземної» та «STEM-технології як засіб

оптимізації навчального процесу на уроках німецької мови». Посібник «Білінгвальна

іншомовна освіта в ЗНЗ: ефективні прийоми навчання спілкуванню» за

співавторством та редакцією Вострікової В. В. посів друге місце в Шостому

всеукраїнському конкурсі на кращу науково-методичну розробку в системі ППО.

               КАТЕРИНА ЮРІЇВНА ГАВРИЛОВА

           кандидат юридичних наук, доцент старший викладач
     кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін,

                     підполковник служби цивільного захисту

        Народилась у місті Херсоні у 1984 році.
        У 2006 році закінчила Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
і здобула вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та кваліфікацію юриста.
        З 2006 року прийнята на службу до Головного управління МНС України
в Херсонській області, з присвоєнням спеціального звання лейтенант внутрішньої
служби. Цього ж року прийнята на роботу (за сумісництвом) до Міжрегіональної
академії управління персоналом (м. Херсон) на посаду викладача правових
дисциплін.
        З 2006 року й до теперішнього часу проходить службу в МНС, ДСНС України
на різних посадах. У березні 2016 року наказом Державної служби України
з надзвичайних ситуацій присвоєно спеціальне звання «підполковник служби

118
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125