Page 117 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 117

ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ

        НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ КАФЕДР АКАДЕМІЇ

                          ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА АГАЧЕВА

               кандидат психологічних наук старший викладач кафедри
           теорії й методики виховання, психології та мовних комунікацій

        Агачева Юлія Анатоліївна народилася 30 червня 1982 року в місті Херсоні.
        З 1989 року по 1999 навчалась у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
№ 24 міста Херсона. Під час навчання в школі цікавилася психологією, адже постійно
пропонувала допомогу практичному психологу школи на тому рівні, на якому було
дозволено.
        По закінченні школи у 1999 році вступила до Херсонського державного
університету й у 2003 році отримала диплом бакалавра за спеціальністю «Педагогіка
і методика середньої освіти. Біологія. Психологія» та здобула кваліфікацію вчителя
біології, валеології та основ екології, практичного психолога.
        За рік, продовжуючи навчання в Херсонському державному університеті,
здобула повну вищу освіту за спеціальністю: «Педагогіка і методика середньої освіти.
Біологія. Психологія» та кваліфікацію вчителя біології, валеології та основ екології,
практичного психолога.
        Ще під час навчання в університеті після проходження педагогічної практики
в школі у 2004 році почала працювати практичним психологом Херсонської
загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 24 з поглибленим вивченням
математики, фізики та англійської мови Херсонської міської ради. У грудні 2005 року
почала за сумісництвом працювати в Південноукраїнському регіональному інституті
післядипломної освіти педагогічних кадрів. З вересня 2006 року перейшла на
основну роботу викладачем кафедри педагогіки і психології Південноукраїнського
регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. З 2007 року за
сумісництвом працювала практичним психологом цієї установи. З 2014 року обіймала
посаду старшого викладача кафедри теорії і методики дошкільної, початкової освіти
й психології.
        У 2008 році вступила до аспірантури Інституту психології імені Г. С.Костюка
НАПН України. Почала працювати над темою дисертаційного дослідження
«Рефлексія міжособистісної атракції як механізм регулювання діяльності». Робота
над кандидатською роботою тривала 7 років у зв’язку з виходом в академічну
відпустку в період навчання. У 2015 році відбувся захист дисертаційного дослідження
й отримано ступінь кандидата психологічних наук зі спеціальності 19.00.01 – загальна
психологія, історія психології.
        На сьогодні працює старшим викладачем кафедри теорії й методики
виховання, психології та інклюзивної освіти Комунального вищого навчального
закладу «Херсонська академія неперервної освіти». Уважає, що теорія без практики
нічого не варта, тому постійно набуває практичних навичок на міжнародних,
всеукраїнських, регіональних й обласних конференціях, семінарах, круглих столах,
тренінгах.
        Інтерес до психології завжди спонукав до постійного пошуку новизни, до
навчання і відпрацювання навичок у практичній діяльності. У своїй праці підтримує
й супроводжує вчителів, які потребують психологічної консультації. Постійно
відбувається взаємозв’язок з освітянами й упродовж міжкурсового періоду.

                                                                                                                                                           115
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122