кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради.
Освіта: Херсонський педагогічний інститут ім. Н. К. Крупської за спеціальністю «Педагогіка і методика початкового навчання» (1987); Херсонський державний університет, ступінь вищої освіти – магістр, кваліфікація «Викладач початкового навчання» (2003); Херсонський державний університет, спеціальна освіта, кваліфікація «Олігофренопедагог, логопед, викладач корекційної педагогіки, учитель дітей з вадами розумового розвитку» (2018).
З 2000 року плідно співпрацює з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком». За сприяння УФСІ у 2005-2006 рр. проводила тренінги для членів громад з тем «Вирішення конфліктів», «Фандрейзинг», «Упровадження програми всебічного розвитку дитини «Крок за кроком», а протягом 2007-2010 рр. проводила семінари в інститутах післядипломної педагогічної освіти м. Івано-Франківська, Ірпінь, Дніпропетровська, Запоріжжя, Черкас та Херсона для викладачів системи ІППО, керівників, методистів та вихователів дошкільних навчальних закладів з теми «Менеджмент керівників закладів дошкільної і початкової освіти». Стала міжнародним тренером.
З 2004 року є регіональним тренером програми «Intel. Навчання для майбутнього», навчала педагогів створювати телекомунікаційні проєкти, розв’язувати дослідницькі проблеми, втілювати оригінальні евристичні ідеї у професійну діяльність освітян.
З 2005 року працювала експертом із зовнішнього оцінювання за Міжнародними стандартами особистісно зорієнтованої програми «Крок за кроком», нею просертифіковано 12 учителів початкових класів області.
З 2007 року є тренером шкільної програми превентивної освіти «Корисні звички» та «Цікаво про корисне».
З 2010 року є координатором всеукраїнського проєкту «Громадсько-активна школа» (ГАШ), співпрацювала з 10 школами області.
У 2006 році пройшла навчання на міжнародному семінарі-практикумі з теми «Аксіологічні і педагогічні аспекти індивідуального досвіду» м. Краків, Польща.
У 2008 році в рамках Міжнародного проєкту МАТРА (Нідерланди) «Використання інноваційних освітніх технологій для підготовки педагогів дошкільних навчальних закладів» перебувала на стажуванні в університеті прикладних наук Фонтіс (м.Ендховен).
У 2008 р. вступила до аспірантури при Південноукраїнському регіональному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів.
У 2011 р. захистила кандидатську дисертацію «Підготовка вчителів початкових класів у післядипломній освіти до громадянського виховання учнів у позаурочній діяльності» за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, професор А. М. Зубко.
З 2016 року брала участь у швейцарсько-українському проєкті «Розвиток громадянських компетентностей в Україні — DOCCU», у межах проєкту викладала спецкурс для слухачів курсів підвищення кваліфікації, розробила теми програми («Участь у прийнятті рішень: управління конфліктами, розв’язання громадських проблем»; «Від політики рівноправності до політики різноманітності»; «Використання інформаційних комп’ютерних технологій для розвитку громадянських компетентностей».)
З 2016 року проводить тренінги з медіаграмотності та формує власну майстерність за проєктом «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські реалії».
У травні 2017 року підвищувала професійну компетентність під час стажування у європейських університетах Словаччини, Угорщини, Австрії з теми «Інновації у вищій освіті: світові тенденції та регіональний досвід».
З 2017 року є майстер-тренером з упровадження Нової української школи в початковій ланці освіти.
З 2017 року брала участь у Програмі «Демократична школа». Успішно пройшла онлайн-курс для тренерів у рамках Програми підтримки освітніх ініціатив в Україні «Демократична школа» (2017-2021).
З 2019 року плідно співпрацює з The LEGO Foundation, підвищувала кваліфікацію з тем: «Діяльнісний підхід в початковій школі», «Навчання через гру», «Гра по-новому, навчання по-іншому з LEGO» та «Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики підтримки» для підтримки Нової української школи й впровадження модулів і спецкурсів з ігрових та діяльнісних методів навчання в освітні програми закладів післядипломної педагогічної освіти.
З 2021 року є експертом щодо оцінювання професійних компетентностей вчителів початкових класів під час сертифікації.
У 2023 році стала регіональним координатором Програми підвищення кваліфікації вчителів початкових класів «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення» (проєкт «НУШ Імпульс»).
У 2023 році пройшла стажування в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті за спеціальністю «Початкова освіта».
У 2023 році проводила навчання вихователів за проєктом ЮНІСЕФ спільно з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» з теми «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації».
Ольга Володимирівна активно спрямовує свою викладацьку діяльність на вирішення актуальних питань у галузі дошкільної та початкової освіти, підтримує освітні реформи в Україні, утілюючи концепції Державного стандарту початкової освіти та «Нової української школи» в освітній процес, займається дослідженням освітніх втрат і розривів, а також надає психосоціальну підтримку педагогам і дітям у надзвичайних ситуаціях.
Автор понад 200 наукових, науково-методичних праць, серед яких монографія «Формування педагогічного інструментарію вчителя у контексті громадянського виховання», колективна монографія «Теоретичні та методичні засади розвитку професійної компетентності вчителів та працівників психологічної служби в системі післядипломної освіти», збірки матеріалів, методичні рекомендації, статті у фахових виданнях, матеріалах конференцій.
Ольга Володимирівна є членом редакційної колегії науково-методичного журналу «Таврійський вісник освіти».
За багаторічну сумлінну працю, плідну науково-педагогічну діяльність отримала нагороди, а саме: нагрудний знак «Василь Сухомлинський», Грамота Верховної ради України, Почесна грамота управління освіти і науки обласної державної адміністрації, Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, знак «Відмінник освіти України».