ІКТ

У цьому розділі ми зібрали курси та навчальні програми, які дадуть вчителям інструменти, за допомогою яких вони зможуть краще опанувати інформаційні технології, щоб ділитись ними зі своїми учнями.

Нормативні документиКурс цифрових технологійКурс «Учителі в онлайні»Основи безпечної роботи з ІКТ в навчальному закладіПідготовка педагогічних кадрів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльностіРозвиток програми eTwining Plus в УкраїніІntel® «Навчання для майбутнього»Іntel® «Шлях до успіху»

КУРС «ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»

c_t1

Про курс

Програма «Цифрові технології» була започаткована корпорацією Microsoft з метою підвищення рівня комп’ютерної грамотності в усьому світі.

Цільова аудиторія програми — люди, які зовсім не володіють комп’ютером або мають лише початкове уявлення про ІКТ-технології.

Курс цифрових технологій спрямований на навчання та надання доступу до базових комп’ютерних знань і навичок, які допомагають людям користуватися інформаційними технологіями у повсякденному житті та відкривають нові суспільні й економічні можливості. Курс цифрових технологій допомагає розвинути основні навички, необхідні для того, щоб упевнено розпочати користуватися комп’ютером.

Основний навчальний матеріал курсу подано в електронному вигляді. На веб-сайті програми (http://www.microsoft.com/digitalliteracy) розгорнуто інтерактивний навчальний курс, який користувачі можуть проходити як в онлайні, так і завантажуючи матеріали на власний комп’ютер. В електронному курсі поєднуються невеликі блоки текстової інформації з відеороликами, тестовими завданнями, інтерактивними вправами, які учні можуть виконувати в імітаційному середовищі, тощо. Важливою перевагою курсу є те, що слухачі, які пройшли навчання за його програмою та успішно склали сертифікаційний тест, отримують сертифікат міжнародного зразка, який засвідчує певний рівень володіння іформаційно-комунікаційними технологіями.

Мета курсу

Освоїти основні поняття в галузі інформаційних технологій та набути первинні навички їх використання в повсякденному житті для реалізації власного соціального та економічного потенціалу, а також потенціалу своєї сім’ї та суспільства.

Нормативна база

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 14.12.2010 №1/9-902 «Щодо проведення тренінгів»

Навчальний план

Навчальний план із курсу цифрових технологій складається із п’яти модулів:

  1. Основи роботи з комп’ютером (2-3 години)
  2. Інтернет і Веб (2-3 години)
  3. Програми підвищення продуктивності (2-3 години)
  4. Безпека та конфіденційність комп’ютера (2-3 години)
  5. Цифровий стиль життя (2-3 години)

Кожний курс містить модуль дистанційного навчання та оцінювальний тест. Також можна скласти сертифікаційний тест, який охоплює теми з усіх п’яти курсів. Якщо сертифікаційний тест складено успішно, можна роздрукувати персоналізований сертифікат із курсу цифрових технологій.

Організація навчання

Курс можна пройти безкоштовно через Інтернет українською і російською мовами.

Сертифікат

 

c_t2

Обласний координатор

Сисоєнко Наталя Анатоліївна, завідувач науково-методичної лабораторії інформатики Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

E-mail: Lookiten@ukr.net

Тел.роб.: 0552-37-02-00

Корисні веб-ресурси

Як стати тренером

  1. Скласти сертифікаційний тест «Digital Literacy» (http://www.microsoft.com/digitalliteracy ).
  2. Зареєструватися в мережі «Партнерство в навчанні» та приєднатися до спільноти «Digital Literacy».
  3. Приєднатися до групи «Тренери курсу Digital Literacy». Для цього слід перейти за адресою http://digitalliteracy.groups.live.com, надіслати запит на приєднання.
  4. Заповнити перший вільний рядок в анкеті тренерів, посилання на яку розміщено у спільноті «Digital Literacy», увівши, зокрема, номер сертифікату Digital Literacy.

 

Увага! Якщо ви спробуєте заповнити анкету, не приєднавшись до групи «Тренери курсу Digital Literacy», доступ до документу вам не буде надано.

 

Сертифікат тренера буде надіслано до регіонального координатора проекту «Digital Literacy» протягом місяця після виконання вами всіх вимог.

Кількість отриманих сертифікатів

Район Грудень 2011 Лютий 2012 Вересень 2012
Білозерський 24 204 436
Бериславський 343 402 497
Великоолександрівський 172 294 309
Верхньорогачицький 2 2
Високопільський 11 61 109
Генічеський 642 642 637
Голопристанський 17 18 43
Горностаївський 213 243 254
Іванівський 127 155
Каховський 5 5 5
м. Каховка 18 18 19
м. Нова Каховка 150 246
Каланчацький 163 163 222
Нижньосірогозький 19 25 27
Нововоронцовський 247 258 275
Новотроїцький 4 4 48
Скадовський 140 140 180
Цюрупинський 14 34 40
м. Херсон 356 356 476
Всього 2724 3270 3577

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На допомогу вчителям

 c_t3

Якщо ви ніколи не працювали з комп’ютером чи здатні виконувати на ньому лише найпростіші операції, радимо пройти спеціальний навчальний курс Microsoft® Digital Literacy (курс цифрових технологій). Безкоштовне навчання та оцінювання, що пропонуються в його рамках, допоможуть набути базових навичок використання комп’ютера та програмного забезпечення. Завершивши навчання, ви зможете пройти тестування й отримати сертифікат міжнародного зразка, що засвідчуватиме успішне виконання вимог курсу. Як стати слухачем курсу, ви дізнаєтесь з цього посібника. До посібника додається компакт-диск, з якого ви зможете встановити на своєму комп’ютері всі необхідні для навчання програми. Крім того, на диску зібрано відеопрезентації, де продемонстровано, які дії ви маєте виконувати на комп’ютері під час інсталяції курсу та роботи з ним. Схвалено як посібник для педагогічних працівників загально-освітніх навчальних закладів (протокол № 2 від 03.02.2011 р.)

Приємного та успішного навчання!

УЧИТЕЛІ В ОНЛАЙНІ

u_o1

Про курс

За останні роки парадигма використання та наповнення Інтернету вмістом змінилася, у мережі з’явилися засоби і платформи, що значно вплинули на соціальне життя та підходи до ведення бізнесу і навчання. Сьогодні у розпорядженні користувачів є масові та безкоштовні інтернет-служби, що надають можливість самостійно створювати вміст, вільно обмінюватися ним, створювати спільноти і соціальні мережі.

Більшість учнів уже користується цими можливостями, натомість у школі процес навчання залишається традиційним, більше того, деякі інтернет-служби, наприклад соціальні мережі, не вітаються. У результаті виникає розрив між рівнем спілкування та подання інформації в мережі та у школі, де навчальний процес, за виключенням домашніх завдань, зазвичай переривається, як тільки учень покидає межі класу.

Щоб відповідати сучасним вимогам та потребам учнів та їхніх батьків, школа має подолати цей розрив, надати процесу навчання більш індивідуальний, орієнтований на учня характер та забезпечити безперервність навчання. Інтернет-технології, з якими ви ознайомитеся у цьому курсі, допоможуть вам це зробити. Ви також довідаєтесь про соціальну мережу для освітян, зможете приєднатися до неї, щоб співпрацювати з колегами. Крім того, ви ознайомитесь зі спеціалізованою інформаційною платформою для навчальних закладів та ресурсами, які допоможуть вам у викладанні.

Нормативна база

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №1/9-614 від 12.08.2011 Щодо проведення тренінгів «Вчителі в онлайні»

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №1/9-493 від 24.06.2011. Щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій

ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА. Впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року. ЗАТВЕРДЖЕНО постановою КабМіну України від 13 квітня 2011 р. N 494

Мета курсу

підвищити інформатично-комунікативну компетентність вчителів, сформувавши в них уміння та навички використання сучасних інтернет-технологій для викладання, контролю знань, вирішення завдань із виховання, підготовки звітів, підвищення кваліфікації та залучення до навчального процесу всіх зацікавлених осіб.

Завдання курсу

  • формування в учителів цілісного погляду на сучасні інтернет-технології, розуміння можливостей цих технологій та способів їх використання для вирішення своїх професійних завдань;
  • розвиток навичок практичного використання зазначених технологій для організації навчального середовища, підготовки до уроків, спілкування з учнями та батьками, взаємодії з колегами та обміну практичним досвідом;
  • формування вміння самостійно опановувати нові технології, які сприяють покращенню навчання та викладання.

Регіональний координатор

Сисоєнко Наталя Анатоліївна, завідувач науково-методичної лабораторії інформатики Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

E-mail: lookiten@ukr.net

Тел. роб.: 0552-37-02-00

Кирпенко Максим Юрійович, методист науково-методичної лабораторії зовнішнього оцінювання та моніторингу освіти Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

E-mail: znoripo@meta.ua

Тел. роб.: 0552-41-13-81

Організація навчання

Навчання за курсом безкоштовне

Структура курсу

Програма курсу розрахована на 16 годин.

  1. Ваш робочий простір в Інтернеті — 6 годин
  2. Платформа для навчальних закладів — 2 години
  3. Інтернет-середовище для освітян — 4 години
  4. Огляд технологій та ресурсів, призначених для освітян — 4 години

Сертифікація

Для проходження курсу Microsoft «Учителі в онлайні» ви маєте записатися на навчання у регіонального координатора, прийняти участь у двох вебінарах і опанувати навчальні матеріали, опубліковані на цьому сайті.

Щоб отримати сертифікат про успішне навчання за курсом Microsoft «Учителі в онлайні», необхідно:

  1. Створити поштову скриньку на сайті shkola.org.ua, вибравши кнопку «Електронна пошта» у меню сайту.
  2. У своєму середовищі на сайті shkola.org.ua розмістити у службі SkyDrive (сховище файлів) текстовий документ Word, який міститиме копії екранів, що підтвердять виконання слухачем таких дій у його середовищі shkola.org.ua:
    • створення групи з кількома учнями;
    • завантаження навчальних матеріалів (декілька типів) у середовище свореної ним групи;
    • календар його групи разом із одним із робочих календарів, у яких є кілька подій;
    • створення блогу (не обов’язково);
    • спілкування у Messenger.
  3. Надати спільний доступ до цього документа і надіслати посилання на документ на електронну адресу регіонального координатора і менеджера з організаційних питань курсу «Учителі в онлайні» Ніни Стрілець (nstrelez@shkola.org.ua).
  4. Зареєструватися в освітній мережі Microsoft «Партнерство в навчанні» із своїм ідентифікатором Windows Live ID або shkola.org.ua. Якщо ви раніше не реєструвалися у мережі, застосовуйте для рeєстрації ідентифікатор на shkola.org.ua.
  5. У своєму середовищі на shkola.org.ua розмістити у службі SkyDrive текстовий документ, який міститиме копії екранів, що підтвердять виконання слухачем таких дій у мережі:
    • заповнення свого профілю і профілю свого навчального закладу;
    • приєднання до декількох спільнот мережі;
    • створення своєї спільноти і активність у спільноті — створені спільноти, викладення ресурсів, надання посилань, документів тощо.

    ПРИМІТКА. Створюйте свою спільноту та приєднуйтеся до інших спільнот лише у разі, якщо ви дійсно плануєте бути їх координатором або учасником. В іншому разі приєднайтеся до спільноти «Учителі в онлайні» (див. пункт 7).

  6. Надати спільний доступ до цього документа і надіслати посилання на документ на електронну адресу тренера, регіонального координатора і менеджера з організаційних питань курсу «Учителі в онлайні» Ніни Стрілець (nstrelez@shkola.org.ua).
  7. Приєднатися до спільноти «Учителі в онлайні» у освітній мережі Microsoft «Партнерство в навчанні», де після перевірки звітів слухача його буде включено до списків на одержання сертифіката. Сертифікати надаватимуться обласними Інститутами післядипломної педагогічної освіти.

Корисні веб-ресурси

http://shkola.org.ua — сайт навчального курсу «Учителі в онлайні»

http://www.live.com — сторінка входу в службу Windows Live

http://pil.org.ua/ — мережа «Партнерство в навчанні»

http://www.microsoft.com/ukraine/education/partnersinlearning/training-for-teachers.mspx — сайт з переліком організованих компанією «Майкрософт Україна» курсів для вчителів

Сертифікат

 

 

u_o2

На допомогу вчителю

За допомогою цього посібника ви швидко опануєте роботу зі службою Windows Live і освітньою мережею Microsoft «Партнерство в навчанні» та станете активним блогером. Керуючись покроковими інструкціями, ви без проблем навчитеся використовувати зазначені технології та виконаєте вимоги сертифікації за курсом Microsoft «Учителі в онлайні». У подальшому ви зможете використовувати посібник під час роботи — усі потрібні матеріали завжди будуть у вас під рукою. Видання зацікавить вчителів, викладачів та методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти, викладачів та студентів педагогічних ВНЗ, які вже володіють основами ІКТ.

Кількість виданих сертифікатів

ОСНОВИ БЕЗПЕЧНОЇ РОБОТИ З ІКТ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Про курс

Навчальний курс «Основи безпечної роботи з ІКТ в навчальному закладі»від програми «Онляндія – безпека дітей в Інтернеті» спрямований на навчання та користування безпечними програмними продуктами, які допомагають педагогічним працівникам ефективно та результативно запроваджувати інформаційні технології в навчально-виховний процес. Програма розроблена для педагогічних працівників, які мають базовий рівень користування комп’ютером. Даний курс розкриває безмежні можливості використання сучасних та безпечних інформаційно-комунікаційних технологій і програмних продуктів в навчально-виховному процесі.

Навчальний курс «Основи безпечної роботи з ІКТ в навчальному закладі» має відповідний гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (Лист №1.4/18-2112 від 31.08.2011).

По завершенню курсу кожен випускник оволодіє практичними навичками використання сучасних та безпечних програмних продуктів, які допоможуть зробити навчально-виховний процес інноваційним, цікавим та різноманітним.

Зробіть з процесу навчання захоплюючу подорож в країну знань!

Навчання безкоштовне, проводиться в режимі он-лайн або за місцем роботи вчителів. Для отримання додаткової інформації необхідно надіслати запит довільної форми із зазначенням кількості слухачів та контактних телефонів.

Нормативна база

Гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (Лист №1.4/18-2112 від 31.08.2011)

Організація навчання

Навчання за курсом безкоштовне

Структура курсу

Розділ 1. Безпека та захист комп’ютера (6 годин)

Розділ 2. Сучасні технології навчання (4 години)

Розділ 3. Он-лайн інструменти безпечної поштової скриньки (4 години)

Участь у курсі

1.  Для початку роботи Ви створюєте власну електронну скриньку@onlandia.org.ua на сайті Онляндія. Якщо Ви вже маєте власну електронну скриньку із @onlandia.org.ua, @hotmail або зареєстровані на платформі Live@Edu то додатково створювати не потрібно.

Дана електронна скринька необхідна для доступу до спільноти тренерів і є Вашим ідентифікатором освітньої мережі Microsoft«Партнерство в навчанні».

 

2. Для отримання доступу до всіх навчальних матеріалів курсу необхідно:

  • натиснути у правому верхньому куті «Вхід»
  • ввести свій ідентифікатор (Ваша поштова скринька @onlandia.org.uaабо @hotmail та пароль)
  • знайдіть у розділі «Спільноти» спільноту «Навчальний курс «Основи безпечної роботи з ІКТ» та приєднайтесь до неї. Для полегшення пошуку Ви можете використати одразу пряме посилання на цю сторінку —http://ua.partnersinlearningnetwork.com/communities/training/Pages/default.aspx

3. Пройти курс — «Навчальний план курсу«

4. Надіслати звіт (фотографії, які свідчать про роботу над курсом, виконану хоча б одну практичну роботу).

Навчальний план курсу

Сертифікація

Після проходження курсу та отримання координатором звітного листа з фотографіями (які відображають роботу курсанта з програмою та 1, створений під час курсу, колаж) виписується сертифікат. Даний сертифікат затверджує підвищення знань, вмінь та навичок вчителя в напрямку впровадження ІКТ в своїй діяльності.

Обласний координатор

Сисоєнко Наталя Анатоліївна, завідувач науково-методичної лабораторії інформатики Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

E-mail: Lookiten@ukr.net

Тел. роб.: 0552-37-02-00

ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Про курс

Навчальний курс «Підготовка педагогічних кадрів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності» пропонує вчителям ознайомитися з основними принципами роботи комп’ютера, функціональними можливостями операційної системи «Windows», сформувати уміння та навички роботи з текстовим редактором та програмою створення презентацій.

Автори курсу

Одайник Світлана Федорівна — кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту освіти Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

Морохов Олег Олександрович — викладач кафедри менеджменту освіти Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

Мета курсу

Формування ІКТ-компетенцій учителів як необхідного мінімуму в професійній діяльності сучасного педагога

Завдання курсу

  • підготовити вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності;
  • ознайомити педагогів з основними принципами роботи та функціональними можливостями операційної системи «Windows;
  • подати системні знання про використання текстового редактора;
  • формувати уміння та навички роботи з програмою PowerPoint для створення мультимедійних презентацій

Нормативна база

Закон України «Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки»

Закон України «Про освіту»

Закон України «Про вищу освіту»

Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ столітті 

Навчальний план

Програма курсу розрахована на 72 години.

  1. Ознайомлення педагогів з операційною системою «Windows»: інтерфейс, основні структурні елементи — (12 годин)
  2. Підготовка вчителів до використання стандартних програм та мультимедійних можливостей операційної системи «Windows» — (12 годин)
  3. Ознайомлення вчителів з особливостями текстового редактора — (12 годин)
  4. Використання програми PowerPointв навчально-виховному процесі — (12 годин)
  5. Особливостіроботи в глобальній та локальній мережах — (16 годин)
  6. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя — (8 годин)

Організація навчання

Тренери курсу

Гончаренко Любов Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики викладання гуманітарних дисциплін, завідувач аспірантури Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

E-mail: lubagoncharenko@gmail.com

Тел. роб.: 0552-37-02-66

Тел. моб.: 066-436-09-42


Воскова Ірина Вікторівна, кандидат педагогічних наук, викладач кафедри педегогіки і психології Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

E-mailirvik.ks@gmail.com

Тел. роб.: 0552-37-02-66

Тел. моб.: 099-776-24-37


Ізотова Ганна Миколаївна, методист науково-методичної лабораторії математики Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

E-mail: izotovaanna@yandex.ru

Тел. роб.: 0552-37-02-00


Ковальов Павло Леонідович, завідувач науково-методичної медіа-лабораторії Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

E-maildragosh.ks@gmail.com

Тел. роб.: 0552-37-02-66

Тел. моб.: 050-716-22-26


Назаренко Вадим Сергійович, кандидат педагогічних наук, завідувач науково-методичної лабораторії інформатики Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

E-mail:

Тел. моб.: 099-734-93-80

Сертифікат

Кількість отриманих сертифікатів

 

29.05 — 09.06.2017

04.04 – 15.04.2015
17.01 – 28.01.2015
29.09 – 14.10.2014
03.09 – 17.09.2014
12.06 – 26.06.2014
06.02 – 17.02.2014
13.01 – 27.01.2014
26.12.2013 онлайн
12.12 – 26.12.2013
05.12.2013 онлайн
22.11 – 05.12.2013
01.10 – 16.10.2013
03.09 – 17.09.2013
31.05.2013 онлайн
12.03 – 26.03.2013
11.02 – 25.02.2013
15.01 – 29.01.2013
12.12 – 26.12.2012
15.11 – 30.11.2012
26.09 – 10.10.2012
04.09 – 18.09.2012
07.06 – 26.06.2012
16.05 – 30.05.2012
18.04 – 05.05.2012
07.02 – 21.02.2012
12.01 – 26.01.2012

Що таке eTwinning Plus?

eTwinning Plus – це робочий простір програми eTwinning в рамках Східного партнерства Європейського Союзу.
eTwinning – це навчальна програма Європейської Комісії, започаткована в 2005 р. з метою розвитку співпраці європейських шкіл. Вчителі та учні, зареєстровані в мережі eTwinning, отримують можливість реалізації спільних проектів з іншими європейськими школами.  Ключовою складовою навчання є використання інформаційно-комунікаційних технологій. Проект eTwinning розширює сферу освітніх можливостей для учнів та вчителів, підвищує мотивацію до навчання та ступінь відкритості до Європи.
На сьогодні eTwinning це:
  • 33 країни-учасниці
  • 108 614 зареєстрованих шкіл
  • 211 797 вчителів-учасників
  • та 29 239 проектів!
Онлайн-мережу eTwinning Plus було створено з метою залучення до проекту сусідських країн ЄС в рамках European Neighbourhood Policy (Європейської політики сусідства). Ключовою ціллю ЄПС є поглиблення відносин між членами ЄС та країнами-сусідами.
Зараз до eTwinning Plus входять: Україна та Грузія, а також Республіки Молдова, Вірменія, Азербайджан і Туніс. Всі вони приєдналися до проекту в 2013 р.
Реалізація программи eTwinning та підтримка шкіл здійснюється Європейською Комісією та країнами-учасницями. На рівні ЄС за проект відповідає Central Support Service (Центральна служба підтримки). Локальну підтримку проекту надають National Support Services (Національні служби підтримки) – в країнах, що є членами чи кандидатами на вступ до ЄС, або членами Європейської асоціації вільної торгівлі; та Partner Support Agencies (Партнерські агентства підтримки) – в країнах, залучених до Європейської політики сусідства.
В Україні Партнерське агентство підтримки програми було обране Міністерством освіти України. Його діяльність організована на базі консалтингової компанії НСБК «Український прорив».
У 2013 р Міністерство освіти України відібрало 77 перших шкіл, які висловили бажання взяти участь у програмі eTwinning. PSA (Партнерське агентство) в Україні сприяє реалізації програми: популяризує ідею eTwinning, надає навчальну та технічну підтримку школам-учасницям, організовує спеціальні тренінги для вчителів.
Що дає Україні участь у eTwinning Plus?
eTwinning – це потужний стимул для вивчення іноземних мов і покращення рівня використання ІТ-технологій. В рамках програми учні також тренують навички командоутворення та отримують досвід створення спільних проектів. Окрім цього, вони дізнаються про культуру інших країн Європи та заводять нових друзів.
У свою чергу українські вчителі мають нагоду завести контакти з вчителями інших країн Європи. eTwinning Plus стає для них майданчиком для спілкування та обміну досвідом, корисною інформацією й методиками навчання.
А ще програма eTwinning – це чудова можливість реалізувати креативний підхід у навчанні і нагадати вчителям та учням, що навчатися й навчати – не лише потрібно, але й цікаво!

http://www.etwinning.com.ua/

Іntel® «Навчання для майбутнього»

Програма Іntel® «Навчання для майбутнього» — найбільша спільна ініціатива Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, ЦІППО АПН України, ОІППО, ОУОН ОДА та корпорації Intel щодо перепідготовки педагогічних кадрів з ІКТ та новітніх педагогічних технологій, яка уможливлює підготовку школярів до економіки знань XXI сторіччя та надає їм необхідні навички.

Компанія Intel – найбільший в світі виробник мікропроцесорів та один з провідних виробників обладнання для персональних комп’ютерів, мережевих та телекоммунікаційних продуктів. Усі підрозділи компанії працюють згідно зі стратегією націленою на розробку технологічних платформ на базі компонентів Intel.

Intel Software Solutions Group (SSG) – один з основних підрозділів Intel, який пропонує розробникам програмного забезпечення інформацію та інструменти для оптимізації програм для новітніх технології Intel. Щільна співпраця з технологічними та платформеними групами протягом  більше ніж 10 років забезпечує технологічне лідерство в галузях оптимізації під багатоядерні  платформи та забезпечення більшої цінності ПЗ для користувачів.

За детальною інформацією про програми Intel для підтримки розробників програмного забезпечення Intel Software Partner Program та Intel Software Network відвідайте сайт www .intel.ru/ software. З додатковою інформацію про корпорацію можна ознайомитися на сайті Intel в мережі World Wide Web за адресою: http://www.intel.com/, а також на україномовному Web -сервері Intel http://www.intel.ua/ або на російськомовному http://www.intel.ru/.


Intel: Материал из Википедии — свободной энциклопедии
http://ru.wikipedia.org/wiki/Intel


Брайан Кржанич (Brian Krzanich), вице-президент и генеральный директор Intel по производству и снабжению, Дади Перлмуттер (Dadi Perlmutter), исполнительный вице-президент Intel и генеральный директор Intel Architecture Group, Дайан Брайант (Diane Bryant), вице-президент и руководитель службы информационных технологий Intel, ответили на пять вопросов.

http://iteach.com.ua/

Іntel® «Шлях до успіху»

З 08 по 12 червня 2015 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» буде проходити семінар-тренінг для педагогів області за програмою Intel® «Шлях до успіху», до складу якого входять курси: «Комп’ютерні технології для спільноти», «Комп’ютерні технології та майбутня професія».

Програма Intel® «Шлях до успіху» призначена для школярів середньої, старшої школи і молодих людей віком від 16 до 25 років та дозволяє опанувати комп’ютерну грамотність, навчитися критичному мисленню і співпраці. Програма створена компанією Intel спільно з освітніми урядовими організаціями різних країн і нині адаптована, локалізована  й упроваджується в Україні.

До участі в семінарі-тренінгу запрошуємо вчителів Херсонської області, які мають різний фах і будуть упроваджувати даний курс у своїх навчальних закладах.

Під час тренінгу розглядатимуться питання, пов’язані з науково-методичною проблемою області «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі: методологічні та методичні підходи».